کاهش کشته‌شدگان سوانح رانندگی در تهران

۲۸خردادماه،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی با بیان این مطلب اظهار کرد: خوشبختانه طی دو ماه اول امسال نیز میزان کشته شدگان سوانح رانندگی نسبت به سال قبل ۱۵ نفر کاهش داشته است که نشان از افزایش ایمنی در ترددهای شهر تهران و کاهش سوانح و تصادفات رانندگی دارد.

وی تصریح کرد: در کاهش سوانح و تصادفات رانندگی، نقش و تاثیر به کارگیری سیستم‌های هوشمند غیرقابل انکار است چنانچه شهروندان تهرانی به طور مثال می‌دانند که سرعتشان در بزرگراه ها تحت کنترل و نظارت است و چنانچه با سرعت غیر مجاز حرکت کنند جریمه خواهند شد.

رحیمی همچنین در خصوص به کارگیری سیستم ثبت تخلفات در خروجی‌های محدوده طرح ترافیک گفت: با تجهیز ورودی‌های محدوده طرح ترافیک به دوربین‌های ثبت تخلفات بیش از ۱۰ برابر کاهش تخلفات و ورود غیر مجاز به این محدوده را شاهد بودیم که پیش بینی می‌شود با تجهیز خروجی‌های این محدوده به سیستم ثبت تخلفات باز هم میزان تخلفات کاهش چشم‌گیری داشته باشد.

وی تصریح کرد: زمانی روزانه حدود ۱۰۰ هزار ورود غیر مجاز به محدوده طرح ترافیک صورت می گرفت اما اکنون این میزان به کمتر از ۴۰۰۰ تخلف در روز رسیده که به طور حتم این رقم بازهم کاهش خواهد یافت.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.