کاهش ۲۴ درصدی تولید ایران خودرو

کاهش 24 درصدی تولید ایران خودرو

کاهش ۲۴ درصدی تولید ایران خودرو

ممتازنیوز: معاون بازاریابی و فروش محصولات ایران خودرو گفت: ما به جز خودروهای تیپ ۲۰۶ و تندر در مابقی محصولات خود هیچ اختلاف قیمتی بین بازار و نمایندگی نداریم.

عبدلله بابایی در گفتگو با مرتضی حیدری مجری برنامه تلویزیونی پایش درباره وضعیت تولید در ایران خودرو در سال جاری گفت: تولید این شرکت ۲۴ درصد کاهش یافته است.
معاون بازاریابی و فروش محصولات ایران خودرو در واکنش به نمودار این برنامه که اختلاف قیمت بین نمایندگی و بازار محصولات ایران خودرو را نشان می‌داد، افزود: این نمودار مشکل دارد و ما به جز خودروهای تیپ ۲۰۶ و تندر در مابقی محصولات خود هیچ اختلاف قیمتی بین بازار و نمایندگی وجود ندارد.
بابایی با بیان اینکه از اول سال تاکنون بانک‌ها هیچ‌گونه تسهیلاتی به خودروسازی‌ها نداده‌اند، اظهارداشت: در حال حاضر تمام محصولات ایران خودرو به جز تیپ ۲۰۶ تقریباً به روز به دست مشتری می‌رسند. وی در مورد دیرکرد اعطای خودروهای ثبت نامی نیز خاطرنشان کرد: به صاحبان این خودروها بهره مشارکتی و دیرکرد تعلق می‌گیرد.
وی در پاسخ به این پرسش مجری برنامه که شما موافق تصمیم شورای پول و اعتبار برای پرداخت هزار میلیارد تومان اعتبار به خودرو سازی‌ها هستید؟ گفت: بله، چون اگر این اعتبار اختصاص داده نشود ،خودرو سازی با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.