کاکا: اوضاعم بهتر شده است

۲۹م اسفند ،

کاکا که یک توپ طلا را هم در ویترین افتخاراتش می بیند در طول سالهای اخیر و پس از پیوستن به رئال مادرید هرگز نتوانست آن کاکای میلان باشد و از سال ۲۰۰۹ به بعد دچار افت چشمگیری شد.

البته او اخیرا به روزهای اوجش بازگشته و خود او در صحبت هایی از این بابت ابراز رضایت نموده و از همین رو هم لوئیس فلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی برزیل تصمیم گرفته تا او را به تیم ملی برزیل دعوت کند تا در دیدارهای دوستانه مقابل ایتالیا و روسیه او را محک بزند.

به گزارش گل، کاکا در گفتگو با روزنامه های برزیلی گفت:« فکر می کنم که اوضاع برای من بهتر شده است؛ بیش از هر چیزی از نظر باشگاهی. من بیشتر از قبل برای تیمم بازی می کنم. هواداران نشان داده اند که مرا تحسینن می کنند و این انگیزه مضاعفی به من می دهد. الان امیدوارم تا بتوانم از فرصت حضور در اردوی تیم ملی برزیل بهترین بهره را ببرم.»

این ستاره ۳۰ ساله در ادامه خوشحالی اش را از بازگشت به تیم ملی برزیل ابراز کرد و گفت:« مدتها بود که فیل بزرگ را ندیده بودم. فوق العاده است تا دوباره می توانم درکنار او باشم و با او کار کنم. نمی دانم که تا چه زمانی در خدمت تیم ملی خواهم بود ولی امیدوارم که بتوانم تا جام جهانی ۲۰۲۴ با تیم باشم.»

کاکا با انجام ۸۳ بازی ملی باتجربه ترین مهره در اردوی تیم اسکولاری است. او دراین باره گفت:« من حالا یک بازیکن سن و سال دار و باتجربه هستم. باید اعتراف کنم که نمی دانستم که بازیکنی با بیشترین بازی ملی هستم ولی الان خوشحالم که بخشی از تیم های متعدد ملی برزیل بوده ام و حالا هم در فاز جدید تیم ملی به همکاری می پردازم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.