کرباسچی؛ گزینه نهایی برای علنی ساختن اجماع اصلاح‌طلبان بر ناطق نوری

فروردین ۱۴۰۳

حاجی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد؛

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: شخصیت ناطق‌نوری، بسیار مورد احترام بوده و بنده ارادت خاصی به وی دارم، ولی صحبت و تصمیم‌گیری درمورد انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و سرلیستی آن هنوز بسیار زود است.

“مرتضی حاجی” وزیر سابق آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال اجماع اصلاح‌طلبان بر“حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری” در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: از این قول و قرار اطلاعی ندارم.

وی ادامه داد: به طور قطع صحبت‌هایی صورت گرفته که “غلامحسین کرباسچی” این نظر را علنی می‌کند ولی در مورد این تصمیم و هماهنگی‌‌های آن با ناطق نوری اطلاعی ندارم.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در پایان با اشاره به شخصیت ناطق‌نوری، خاطرنشان کرد: شخصیت ناطق‌نوری، بسیار مورد احترام بوده و بنده ارادت خاصی به وی دارم، ولی صحبت و تصمیم‌گیری در مورد انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و سرلیستی آن بسیار زود است.

گفتنی است، چندی قبل “غلامحسین کرباسچی” دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی و عضور شورای مشورتی اصلاح‌طلبان از اجماع اصلاح‌طلبان بر “حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری” در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی سخن گفته بود که این موضوع سبب واکنش‌های بسیاری در میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان شد و برخی از اصلاح‌طلبان عضور شورای مشورتی این سخن کرباسچی را نظر شخصی دانستند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.