کربکندی: تقدیرمان شکست مقابل صبا بود

 رسول کربکندی پس از شکست ۲ بر یک مقابل صبای قم اظهار داشت:‌ فوتبال خوبی انجام ندادیم. سعی کردیم در هفته گذشته از لحاظ روحی روانی بازیکنان را آماده کنیم و آنها را از شکست مقابل فجر دور کنیم. در بازی امروز به غیر از ۱۵ دقیقه اول که بی‌نظم بازی کردیم در سایر دقایق هماهنگی بیشتری داشتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. در نیمه دوم صبا تسلیم ما بود اما در اواخر بازی ناخودآگاه از لحاظ بدنی افت کردیم.

وی ادامه داد: متأسفانه مشکل دیگر ما این بود که یک کاپیتان در تیم نداریم که در شرایط خاص تیم را هدایت و کنترل کند. به همین دلایلی که گفتم دقیقه ۸۲ گل مساوی را خوردیم و گل دومی که آنها زدند توپ به جایی رفت که مهارش غیرقابل تصور بود و تقدیر ما این بود که شکست بخوریم.

سرمربی ذوب‌آهن عنوان کرد: نباید می‌باختیم اما تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده که روزهای سختی داریم نتایج بهتری بگیریم. ما در ذوب‌آهن کمبود نیروهای اثرگذار را احساس می‌کنیم. قاسم حدادی‌فر را به دلیل اینکه یک ماه از سربازی‌اش مانده در اختیار نداریم. رجب‌زاده هم به دلیل مصدومیت هنوز به آمادگی خوبی نرسیده است. مشکل عمده ما این است که بد گل می‌خوریم نه به خاطر اینکه دروازه‌بان‌مان عملکرد بدی دارد بلکه در بازی این اتفاق می‌افتد.

کربکندی اظهار داشت: در دو هفته آینده بازی سختی با استقلال و سپاهان داریم که باید عملکرد خوبی مقابل این دو مدعی داشته باشیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.