کربکندی : ذوب آهن به اشتباهاتش باخت

جمعه ۳۰ تیر – ۰۲:۴۴:۰۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت : ما به اشتباهاتمان باختیم .
به گزارش خبرگزاری آریا ، رسول کربکندی دیشب پس از باخت سه بر صفر تیمش در مقابل شاگردان یاوری ، گفت : تیم حریف از این اشتباهات به‌خوبی بهره برد اما زمین استادیوم شهید دستغیب شیراز و نور آن برای بازی‌های لیگ مناسب نیست .
وی با بیان اینکه تیمش تجربه بازی بر روی چمن مصنوعی را نداشت ، افزود : از بازی بازیکنـانم راضی هستم اگرچه ۲ گل اول را روی اشتباهات دفاع دریافت کردیم .
کربکندی اضافه کرد : شرایط اولین بازی برای تمام تیم ‌ها ناشناخته است اما همه اتفاقاتی هم که می‌توانست به ضرر یک تیم باشد ، برای ما در بازی اول افتاد ( نور و زمین نامناسب ) .
وی گفت : ‌تیم ما فوتبال خودش را خوب بازی کرد اما وقتی ۲ گل را دریافت کردیم مجبور شدیم با شرایط حریف کنار آییم و براساس آن بازی کنیم .
سرمربی ذوب آهن اصفهان با یادآوری اینکه تیم فجر و شرایط بازی آن را خوب می‌شناسد ، افزود : تیم ما تغییرات زیادی را داشته است و تا رسیدن به هماهنگی زمان نیاز دارد و به‌تدریج بهتر و هماهنگ‌تر عمل خواهیم کرد اما اواخر بازی خستگی در بازیکنان ما مشهود بود .
کربکندی در پاسخ به‌سئوالی در خصوص حذف بازی‌های حذفی ضمن ابراز مخالفت با این اقدام گفت: بازیکنان تازه عادت کرده بودند تا بازی‌های فشرده‌ای را هر چهار روز یک‌بار داشته باشند.
وی جام حذفی را فرصتی مناسب برای تلاش تیم‌هایی که در لیگ برتر شانس کمتری برای قهرمانی دارند ، قلمداد و تصریح کرد: شخصا تعطیل شدن جام حذفی را به ‌نفع فوتبال کشور نمی‌دانم اما ظاهرا آمال و آرزوی اصلی،‌ رفتن به جام جهانی است.
تیم ذوب آهن اصفهان در اولین بازی خود در دور دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس ، پنجشنبه شب مقابل تیم فجر شهید سپاسی در شیراز شکست را پذیرا شد و با سه گل، آغاز خوبی نداشت .
سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی هم دیشب پس از برد تیمش درجمع خبرنگاران گفت : از بازی راضی نیستم اما از نتیجه راضی‌ام اگر چه از این بازی تنها می‌توان به‌اندازه کسب سه امتیاز خوشحال شد .
یاوری افزود : از کارهای تاکتیکی بازیکنانم راضی نیستم و هنوز باید تلاش زیادی انجام دهیم .
وی درباره وضع استادیوم ، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران فوتبال فارس برای آماده ‌سازی این زمین در فرصتی بسیار کوتاه ، تصریح کرد : چمن مصنوعی همین است .
یاوری با بیان اینکه ذوب ‌آهن تیمی خوب ، جوان و برخوردار از کادر فنی با دانش است ، گفت: این تیم بیشترین تغییرات را تجربه کرد ، هم در سطح باشگاه ، هم کادر فنی و هم بازیکنان ، به‌حتم برای رسیدن به هماهنگی کامل نیاز به زمان دارد، اگرنه ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است .
وی مسابقه را بهترین مربی برای هر مربی دانست و گفت : امشب و در اولین بازی به نقاط ضعف تیمم پی بردم و رفع آنها را دنبال می‌کنم ، یکی از ضعف‌ها تاکتیک فردی بود که باید روی آن کار کنیم .
سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت : باوجود محدودیت‌های مالی، بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم، اما بازیکنان ما تاکنون یک‌ریال هم دریافت نکرده و تنها به قول‌ها اعتماد کرده‌اند .
یاوری همچنین درخصوص تعطیل شدن جام حذفی ، ضمن ابراز مخالفت گفت : هر بازیکن باید بین ۳۵ تا ۵۵ بازی در طول سال انجام دهد ، با تعطیلی جام حذفی رسیدن به این تعداد بازی امکان‌پذیر نیست .
وی با تاکید براینکه جام حذفی انگیزه‌ای برای بسیاری از جوانان فوتبالیستی است که در تیم‌های لیگ‌ برتری حضور ندارند،‌ گفت: ۴۰۰ یا ۵۰۰ بازیکن به این بازی‌ها دلخوش هستند و ‌اگر این بازی‌ها نباشد ،‌ چه کنند؟
وی تیم ملی را فرزند لیگ‌های مختلف دانست و تصریح کرد: نباید مادر این تیم را از او گرفت،‌ تعطیلی لیگ حذفی اشتباه محض است.
تیم فجر شهید سپاسی شیراز دیشب در اولین بازی خود در دور دوازدهم فوتبال دسته برتر باشگاههای کشور جام خلیج فارس به اولین برد خانگی خود دست یابد .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۰۲۴۴۴۰۰۳۳۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.