کربکندی: فوتبال در مسیری ناصحیح قرار گرفته است

۲۷م آذر ،

کارشناس فوتبال گفت: ۵۰ سال است به المپیک نرفتیم، ۱۲ سال است عربستان را شکست ندادیم و… همه اینها نتایجی تلخ برای فوتبال ماست و نشان می‌دهد فوتبال در مسیری ناصحیح قرار گرفته است.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، در پاسخ به این سوال که آیا با تغییرات در فدراسیون فوتبال موافق است، اظهار‌ کرد: تغییر یک نفر نمی‌تواند بی تاثیر باشد، اما تاثیری که مردم انتظار دارند که سبب حل مشکلات شود، مطمئنا نخواهد داشت؛ ما نیاز به ساختار و برنامه ریزی درستی داریم. باید دولت حمایت‌های خودش را انجام دهد، بعضی‌ها بی مورد دخالت نکنند و… در این سال‌ها فوتبال از هیچ جهتی پیشرفت نداشته و مطمئنا این تغییرات بیشتر از همه به نفع خود کفاشیان است.

وی با بیان اینکه حداقل کفاشیان فردی سالم است، عنوان‌کرد: مطمئنا با رفتن کفاشیان فوتبال ما در دنیا حرف اول را نخواهد زد و پیشرفت آن چنانی هم نخواهیم داشت.

کربکندی در مورد حذف تیم ملی از رقابت‌های غرب آسیا عنوان‌کرد: حذف از غرب آسیا کارنامه بد فوتبال ما را کامل‌تر کرد و به هرحال این واقعیت فوتبال ماست؛ وقتی از پایین به بالا ضعیف عمل می‌کنیم نتیجه هم بهتر از این نخواهد شد. چنین چیزهایی برای ما تازگی ندارد، ۴۰- ۵۰ سال است به المپیک نرفتیم، ۱۲ سال است عربستان را شکست ندادیم و مسائل دیگر. همه اینها نتایجی تلخ برای فوتبال ماست و نشان می‌دهد فوتبال در مسیری ناصحیح قرار گرفته است.

این کارشناس ادامه داد: یکی از نکات مثبت مسابقات غرب آسیا فرصتی است که برای جوانان مستعد پیش آمد، همیشه ۳۰ بازیکن دعوت می‌شدند و نفرات اصلی مشخص بودند و فقط گاهی نیمکت نشین‌ها عوض می‌شدند، اما در این مسابقات از دروازه‌بان تا خط حمله بازیکنان تازهی حضور داشتند که اتفاق خوبی برای فوتبال بود.

وی خاطرنشان‌کرد: از دیدن بازی یعقوب کریمی واقعا لذت بردم. حضور جوانان با انگیزه اتفاق مثبتی بود که شاهدش بودیم و امیدوارم در نهایت نیز فکری اساسی برای این فوتبال بشود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.