کروبی را چاق کردند تا سکته کند

جام جم آنلاین: پس از انتشار تصاویر دیدار خانواده کروبی با وی در باغ منزلش که او را با چهره ای بشاش و سر حال نشان می داد و هیچ گونه آثاری از شکنجه و زندان در چهره اش نبود،عکس العمل طرفداران اندک فتنه در فضای مجازی دیدنی و جالب بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛انتقاد گسترده فتنه گران که از وضعیت روبه راه وی ناراحت بودند ، خطاب به فرزندش اینگونه مطرح شده بود:‌” این چگونه حصری است که می گویید بدتر از زندان است و شیخ شجاع چنین تپل و سرحال است که غم و غصه دوستان زندانی از چهره اش می بارد! این عکس را چگونه از سلول مخفی و ترسناک پدر انداختی! آدرس بدهید که ما هم برویم آنجا  و دلی از عزا در بیاوریم!

اما  یکی از طرفداران فتنه که هنوز نتوانسته حقیقت ها را قبول کند این گونه تحلیل خود را ادامه داده است : ” درست است، مهدی کروبی کمی وزن اضافه کرده است. اما از کجا معلوم این موضوع به خاطر خوش گذشتن به او بوده باشد؟! هیچ بعید نیست که عمدا به او غذای چرب و پر کلسترول خورانیده باشند تا سکته کند!

عواقب مصیبت بار جنگ افروزی

روزنامه اماراتی«الخلیج» با درج مقاله ای با عنوان«مذاکرات با ایران … فرصتی دوباره» به تحلیل پیامدهای تهدید نظامی علیه ایران پرداخت و نوشت: ممکن است باردیگر رژیم صهیونیستی تهدید به حمله نظامی علیه ایران کند، و تنش زایی تا آن حد ادامه یابد که جنگی رخ دهد و تمامی منطقه درگیر بحران هایی شوند که از جمله تبعات آن، افزایش بهای هربشکه نفت به بیش از ۲۰۰ یا ۳۰۰ دلار باشد.                    

در این مقاله با اشاره به گرفتاری  آمریکا وکشورهای غربی در عراق و افغانستان آمده است: غرب این بار به عواقبی که بدون تردید مصیبت بار خواهد بود ، عمیقا خواهد اندیشید ، چنان چه رژیم صهیونیستی بخواهد تهدید به حمله به ایران را عملی سازد، حزب ا… ساکت نخواهد نشست، و همین طور اراضی فلسطین و مشخصاً غزه، و احتمالا مرزهای سوریه و فلسطین، از بحرانی شدن اوضاع جان سالم به در نخواهند برد .

شرایط نه جنگ و نه صلح شرایطی است که در آن، همه طرف ها تحلیل می روند، و منطقه در تنشی بزرگ باقی می ماند، اما حصول توافق باهرنتیجه ای که در پی داشته باشد، برای تمامی طرف ها بهتر خواهد بود، جنگ افروزی آسان است، اما فرونشاندن آن کاری بس دشوارمی باشد، به ویژه اگر در منطقه ای رخ دهد که در اصل رو به انفجار است .

 کاندیداتوری عارف از نگاه خاتمی

سید محمد خاتمی در جلسه ای درباره کاندیداتوری محمدرضا عارف گفته است: من شخصا عارف را دوست دارم.

به گزارش سایت مشرق خاتمی تصریح کرده است: عارف آدم با حجب و حیایی است اما نقطه ضعف او این است که در بزنگاه ها موضع و مرزبندی مشخصی با طرف مقابل ندارد.

 مذاکرات بدون پیش شرط

یک اندیشکده آمریکایی نزدیک به دولت اوباما در گزارش ۵۵ صفحه ای ضمن بیان عدم نیاز ایران به سلاح هسته ای ،به واشنگتن توصیه می کند تا با عدم پیش شرط گذاری در مذاکرات هسته ای آن را به سرانجام مثبت برساند.

اندیشکده “نیوامریکن سکیوریتی” در گزارشی به قلم کولین کال، سیاست گذار اسبق ارشد خاورمیانه ای پنتاگون در دولت اوباما می نویسد:واشنگتن و تل آویو و عوامل این رژیم در کنگره، نباید خواستار عدم غنی سازی اورانیوم در خاک ایران به عنوان پیش شرط در ادامه مذاکرات هسته ای شوند زیرا چنین رویکردی باعث بی نتیجه بودن مذاکرات می گردد.

در بخش دیگر این گزارش تاکید شده است:ایران در مذاکرات هسته ای در پی به رسمیت شناختن حق خود در غنی سازی اورانیوم از سوی آمریکا و متحدینش و رفع تحریم های مالی ـ نفتی است.

منفورترین رئیس‌جمهور آمریکا

نتایج یک نظرسنجی توسط شبکه خبری «سی‌ان‌ان» نشان می‌دهند که جورج بوش، رئیس‌جمهور جنگ‌طلب آمریکا منفورترین رئیس‌جمهور این کشور است که هنوز در قید حیات به‌سر می‌برد.

به گزارش  روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، در این نظرسنجی ۵۴ درصد از مردم آمریکا گفته‌اند که از دوران بوش خاطره خوبی ندارند حال آنکه تنها ۴۳ درصد از این دوران به خوبی یاد می‌کنند. بوش مسئول آغاز جنگ بر ضد عراق و افغانستان بود.

برخی از استراتژیست‌ها می‌گویند که نتایج این نظرسنجی می تواند به نفع اوباما، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا باشد که طی ماه‌های اخیر حملات شدیدی متوجه دولت بوش کرده و آن را مسئول مشکلات اقتصادی آمریکا معرفی کرده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.