کریمی: برای بازی با سپاهان آماده می شویم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

علی کریمی

 

علی کریمی پس از مسابقه با ذوب آهن اصفهان که با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تبریزی‌ها به پایان رسید در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مصاف با ذوب‌آهن بسیار با اهمیت بود، اظهارکرد: به این دلیل این حرف را می‌زنم که مصاف بعدی تراکتور در اصفهان و با سپاهان است و قرار بر این شده که در اصفهان بمانیم. در نتیجه این پیروزی روحیه تیم را بهتر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه گلی که به ذوب‌آهن زدم مقدمه‌ای برای گل‌های بعدی است، افزود: شکر خدا توانستیم پیروز شویم، تراکتور بازی را خیلی خوب آغاز کرد و پس از به ثمر رساندن دو گل در نیمه اول در نیمه دوم بازی را بد آغاز کردیم در نتیجه ذوب‌آهن توانست با به ثمر رساندن دو گل بازی را به تساوی بکشاند، اما به لطف خدا توانستیم به بازی برگردیم و شرایط را جبران کنیم.

زننده یکی از چهار گل قرمزپوشان تبریزی برابر سفید پوشان اصفهانی دربارهٔ این گل گفت: خدا را شکر که موفق به زدن اولین گل برای تراکتور شدم و این گل توانست مقدمه‌ای برای شکست ذوب‌آهن باشد.

کریمی در خصوص وضعیت مهدی کریمیان که به دلیل تصادف در بیمارستان بستری شده بود، یادآور شد: خوشبختانه وضعیت جسمانی کریمیان خوب است. با بهتر شدن او روحیه دوباره به تیم تراکتور برگشت. تمامی بازیکنان خیلی دوست داشتند و خوشحال می‌شدند اگر می توانستند برد را با مهدی جشن بگیرند.

 

ایسنا

 

 

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.