کسب و کارهای کوچک و متوسط به آینده خوش بین‌تر می باشند

۰۸اردیبهشت،

 

نتایج مطالعه شرکت چیس (Chase) در آمریکا نشان می‌دهد کسب و کارهای کوچک و متوسط نسبت به عملکرد خود در سال جاری میلادی خوش‌بین می باشند. 
 
به گزارش وب پایگاه اینترنتی eweek، بیش از نیمی که از کسب و کارهای کوچک و متوسط آمریکا که در مطالعه شرکت چیس شرکت کرده‌اند، پیش‌بینی کرده‌اند در سال ۲۰۲۴ شاهد افزایش سود و فروش خود باشند. این مطالعه نشان داده است که کسب و کارهای کوچک و متوسط تا حدی نسبت به موفقیت خود در سال جاری امیدوارند که برای استخدام نیروی کار بیشتر نیز تصمیماتی اتخاذ کرده‌اند. 
افزایش خوش‌بینی به عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط آمریکا در حالی صورت می‌گیرد که اقتصاد این کشور دچار نوعی شرایط بی‌ثباتی و عدم قطعیت شده است. حدود ۸۵ درصد از کسب و کارهایی که نسبت به عملکرد خود در سال جاری اظهار خوش‌بینی کرده‌اند، گفته‌اند قصد دارند نیروی کار خود را نیز افزایش دهند. 
مطالعه این شرکت نشان داده است که کسب و کارهای متوسط در مقایسه با کسب و کارهای کوچک خوش‌بینی بیشتری نسبت به آینده خود دارند. به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود دستمزد‌ها و حقوق کارکنان نیز در میان کسب و کارهای متوسط افزایش یابد. ۶۶ درصد از این کسب و کار‌ها به پژوهشگران فورستر گفته‌اند انتظار دارند امسال حقوق و مزایای آن‌ها افزایش یابد. این رقم در مقایسه با سال قبل ۳ درصد رشد دارد. 
بنا بر یافته‌های این پژوهش، بخش بسیاری از این شرکت‌ها نیز از بعضی موانع قانونی که برای توسعه کسب و کار خود با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، ابراز نگرانی کرده‌اند. حدود ۷۲ درصد از کسب و کارهای متوسط و ۶۰ درصد از کسب وکارهای کوچک گفته‌اند به خاطر بعضی موانع قانونی نمی‌توانند تعداد نیروی کار خود را افزایش دهند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.