کشتی فرنگی المپیک توکیو/ مصاف میرزازاده با رضا کایالپ برای برنز المپیک

نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران با برتری مقابل حریفی از رومانی راهی دیدار رده‌بندی المپیک توکیو شد.

به گزارش ممتازنیوز، در ادامه رقابت‌های وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک توکیو، امین میرزازاده در گروه شانس مجدد مقابل آلن سیراریو از رومانی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد.

وی برای کسب مدال برنز به مصاف رضا کایالپ دارنده ۴ طلای جهان و یک مدال نقره و برنز المپیک از ترکیه به میدان می‌رود. دیدارهای رده‌بندی و فینال اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم از ساعت ۱۵ امروز(دوشنبه) به وقت تهران آغاز خواهد شد.

میرزازاده روز گذشته پس از شکست ۶ بر صفر کیم مینسئوک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی، مقابل لوپز دارنده ۸ طلای جهان و المپیک از کوبا شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت.

علیرضا نجاتی دیگر نماینده ایران در روز نخست این رقابت ها بود که با شکست مقابل حریفی از ارمنستان در دور نخست، حذف شد.

همچنین تا دقایقی دیگر در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست با فلورس پنا از کوبا کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان بوزو استارسویچ از کرواسی و آیک مناتساکیان دارنده مدال برنز ۲۰۱۹ جهان از بلغارستان می رود. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند. تاماش لورینچ قهرمان سال ۲۰۱۹ جهان از مجارستان در این سمت جدول قرار دارد و امکان رویارویی گرایی و لورینچ در نیمه نهایی هم وجود دارد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول به مصاف آدم بودجملین از الجزایر می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان کریل میلوف دارنده مدال نقره ۲۰۱۸ جهان از بلغارستان و جنگ ایلدم ۳۵ ساله و دارنده مدال برنز المپیک ریو از ترکیه می رود. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند. آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان در گروه ساروی حضور دارد و احتمال رویارویی آنها در نیمه نهایی وجود دارد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.