کشورهای همسایه بحرین مقابل خونریزی آل خلیفه سکوت نکنند

این مبارز بحرینی در حالی که صورت خود را پوشانده بود، گفت: من یکی از قربانیان شکنجه در بحرین هستم که به دلیل عدم سکوت مقابل جنایات آل‌خلیفه به مدت دو هفته مورد شکنجه قرار گرفتم.

به گزارش خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، تجمع اعتراض آمیز مردم و دانشجویان تهرانی در خیابان های اطراف سفارت بحرین با سخنرانی ابومحمد بحرینی یک مبارزان فعال که توسط رژیم آل خلیفه شکنجه شده بود ادامه پیدا کرد.

وی که به دلیل امنیت بیشتر صورت خود را پوشانده بود، گفت: من یکی از قربانیان شکنجه در بحرین هستم که تنها به خاطر عدم سکوت مقابل جنایات این رژیم برای مدت طولانی در معرض شکنجه‌های روانی و بدنی قرار گرفتم.

این مبارز بحرینی با بیان اینکه رژیم بحرین جوانان بحرینی را با استفاده از شوک‌های الکتریکی به مدت طولانی شکنجه می کند، اظهار داشت: آنها ما را به حالت آویزان قرار می‌دادند و می‌خواستند که اعتراف کنیم.

ابومحمد بحرینی ادامه داد: آنها به عقاید دینی و سیاسی ما توهین کردند، به شخصیت‌های دینی ما اهانت کردند که این شکنجه‌ها به مدت ۲ هفته ادامه داشت و در عرض این مدت اجازه هیچ گونه خواب و استراحت را به من ندادند.

وی در پایان رژیم آل خلیفه را مسئول تمام این جنایات دانست و عنوان کرد: “حمد” با اعلام قانون فوق العاده در بحرین اجازه ورود ارتش اشغالگر را به بحرین داد و من به عنوان یک شهروند بحرینی خواستار محاکمه حاکم خونریز بحرین هستم و از کشورهای همسایه هم درخواست می‌کنم که در این رابطه سکوت نکنند.

انتهای پیام/ر

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.