کشورهای پذیرنده منافقین منتظر برخورد جمهوری اسلامی باشند

کارشناس عالی مدیریت استراتژیک با بیان اینکه هر کشوری به منافقین پناه دهد، در عملیات تروریستی آن‌ها شریک و مجرم بوده و باید انتظار مجازات از سوی جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد.

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس عالی مدیریت استراتژیک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ درباره حمایت سیاستمداران آمریکایی از گروهک منافقین، در قبال دریافت مبالغ هنگفت، اظهارداشت: اینکه نام منافقین در لیست سازمان های تروریستی قرار گرفته، به این دلیل نست که آنان جنایاتی را در حق ملت ایران روا داشتند؛ بلکه اصرار منافقین برای اعدام جاسوسان لانه‌جاسوسی و مخالفتشان با آزادی این جاسوسان و نیز ترور عوامل آمریکایی که قبل از انقلاب صورت گرفته بود، آمریکایی ها را به ناچار بر آن داشت که نام این گروهک را در لیست سازمان های تروریستی ثبت و ضبط کند.

وی با بیان اینکه منافقین با خدمت در سازمان های جاسوسی مانند CIA و موساد از آنان حقوق می گرفتند، گفت: البته منافقین زبان مقامات آمریکایی و اعضای کنگره آمریکا را هم خوب متوجه می شدند، لذا هیچگاه محدودیت عملی در آمریکا، برای فعالیت علیه جمهوی اسلامی ایران نداشتند.

کارشناس عالی مدیریت استراتژیک گفت: منافقین همواره از حمایت های افراد فاسد آمریکایی به خصوص نمایندگان مجلس بهره بردند و برای این حمایت پول های زیادی به آنان پرداخت کرده اند تا برای سخنرانی در تظاهرات آنها شرکت کنند.

سفیر سابق ایران در استرالیا از گروهک منافقین به عنوان افراد متحجری نام برد که اعضای خود را به اسارت فکری در آورده اند. به نحوی که سازمان منافقین در کمپ اشرف حتی از اختراع تلفن همراه هم بی اطلاع نگه داشته شده اند و فکر اینها از نظام کمونیستی نیز بسته تر است.

قدیری ابیانه اضافه کرد: زنان عضو سازمان به معشوقه های رئیس سازمان تبدیل شدند و در حقیقت ستاد فرماندهی منافقین را باید حرم‌سرای رئیس آن نامید.

کارشناس عالی مدیریت استراتژیک اظهارداشت: سازمان منافقین پس از انقلاب از دادن اسلحه های خود به مسئولان خودداری کردند و دلیل آن را ضرورت آمادگی برای مبارزه مسلحانه علیه آمریکا و در صورت اقدام به حمله علیه ایران عنوان کردند، این در حالی است که در طول جنگ تحمیلی به صدام پیوستند و همواره آمریکا را به تهاجم علیه ایران ترغیب کردند.

قدیری ابیانه بابیان اینکه آمریکایی ها قصد دارند منافقین را در کشورهایی که تحت نفوذشان هستند،‌ مستقر کنند، خاطرنشان کرد: غرب و آمریکا خود به ماهیت کثیف منافقین واقفند. لذا نمی خواهند جامعه خودشان را به وجود آنان آلوده کنند و بیشتر مایلند از اینها برای جاسوسی و اعمال تروریستی استفاده کنند.

وی افزود: هر چند کشورهای همسایه ایران مایل به نگهداری منافقین نیستند،‌ اما شاید تحت فشار آمریکا مجبور به قبول این کار شوند.

کارشناس عالی مدیریت استراتژیک بیان داشت: هر کشوری که به منافقین پناه دهد، در عملیات تروریستی آنها شریک و مجرم بوده و باید انتظار مجازات از سوی جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد. این کشورها باید بدانند که منافقین دیگر قادر به ضربه زدن به ایران نبوده و جز دردسر برای این کشورها چیزی نخواهند داشت.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.