کعبی: برای ماندن در لیگ برتر نمی جنگیم

حسین کعبی در گفت وگو با ایرنا در خصوص برپایی اردوی تیمش دراردبیل اظهارداشت: اردوی خوبی بود و بازیکنان بسیار با انگیزه بودند، اما پایان اردوی ما متاسفانه با وقوع حادثه دلخراش زلزله در اهر همراه بود.

وی افزود: زلزله استان آذربایجان شرقی مجموعه تیم را تحت تاثیرقرارداد و تنها کاری که توانستیم انجام دهیم حضور در منطقه و دیدار با بازماندگان حادثه بود.

هافبک تیم فوتبال راه آهن شهرری درهمین ارتباط ازتمامی ورزشکاران المپیکی و فوتبالیست های مشهور درخواست کرد به مناطق زلزله زده بروند و با مردم دیدار داشته باشند.

به گفته وی همه چیز پول نیست، هموطنان آسیب دیده ما هنگامی که به همراه سرمربی و سرپرست راه آهن از این مناطق بازدید می کردیم بسیار خرسند شده و برای لحظاتی هم که شده مصیبت های خودرا فراموش کردند آنها چیزی به جز ابراز همدردی ازما نمی خواهند.

وی درادامه و درخصوص دیدارجمعه شب این تیم برابر آلومینیوم هرمزگان نیزگفت : به طور حتم بازی سختی است،بندرعباس دراین فصل از سال بسیار گرم و هوای آن شرجی است و این کار را برای بازیکنان سایر تیم ها سخت می کند.

کعبی ادامه داد:علاوه براین، بازیکنان این تیم جوان وباانگیزه بوده و کادر فنی کارآزموده وامتحان پس داده ای نیز هدایت ان را برعهده دارد، از این رو کار دشواری پیش رو داریم.

وی درخصوص تازه ترین شرایط تیم راه آهن نیز اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون در لیگ نتایج بدی کسب نکرده ایم واین درحالی است که ما به اندازه کافی پیش از آغاز فصل تمرین و بدنسازی نداشتیم.

کعبی با بیان اینکه بازیکنان این تیم شاید ازنظر بدنی کاملا برای برگزاری لیگ آماده نباشند،اما به لحاظ فنی بسیار خوب هستند،اضافه کرد: با توجه به تعطیلاتی که درطول برگزاری لیگ داریم به طوریقین از نظر بدنی نیز به آمادگی لازم دست پیدا خواهیم کرد و این مشکل حل خواهد شد.

تیم راه آهن شهرری در هفته پنجم از رقابت های لیگ برتر با تیم آلومینیوم هرمزگان در بندرعباس به میدان خواهد رفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.