کعبی: نفت می‌تواند در لیگ برتر بماند

۳۰م دیماه ،

حسین کعبی در خصوص دیدار صنعت نفت با صبا با بیان مطلب فوق اظهار داشت: خدا کند در این بازی نتیجه بگیریم در غیر اینصورت شرایط ما سخت‌تر می‌شود. امیدوارم حضور علی فیروزی به جای “کاسیمیرو” روی نیمکت خیر باشد و بتوانیم در این بازی پیروز شویم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه تیم ما وضعیت خوبی ندارد ولی اگر بازیکنان و مدیران باشگاه بخواهند می‌توانیم مثل آب خوردن در لیگ بمانیم!

کاپیتان صنعت نفت در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلایل ناکامی این تیم با کاسیمیرو، تاکید کرد: من نمی‌توانم عملکرد کادر فنی قبلی را زیر سئوال ببرم و دربارهٔ آن صحبت کنم. کاسیمیرو هم در تیم ما زحمت کشید و بی معرفتی است اگر بخواهم پشت سر او حرف بزنم. به هر حال کاسیمیرو را تماشاگران و مردم آوردند و اگر عملکردش هم خوب نبود، نباید دربارهٔ آن حرف زد.

کعبی همچنین در خصوص دیدار استقلال و پرسپولیس یادآور شد: من یحیی گل‌محمدی را دوست دارم و امیدوارم پرسپولیس با او موفق شود. یحیی آدم سالم و خاکی است و اینکه می‌گویند برای دربی بی‌تجربه است را قبول ندارم. پرسپولیس با این کادر فنی و بازیکنان می‌تواند با اختلاف استقلال را شکست بدهد.

وی در پایان دربارهٔ احتمال رسیدن علی کریمی هم به دربی گفت: جنازه علی کریمی هم می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. کریمی بازیکن بزرگی است و حضورش در زمین تاثیر زیادی در پیروزی پرسپولیس خواهد داشت.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فردا پنجشنبه در قم میهمان تیم صباست. حسین کعبی که به آنفولانزا مبتلا و به همین خاطر دو روز در اهواز بستری شده بود، در این دیدار غایب است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.