کفاشیان: یوزپلنگ پیراهن تیم ملی کمرنگ است تا کسی از آن نترسد!/ نیامدن کروش بی‌احترامی نبود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – تسنیم نوشت:

علی کفاشیان پس از رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ در خصوص اینکه طرح یوزپلنگ ایرانی روی پیراهن تیم ملی مشخص نبود، عنوان کرد: طرح یوزپلنگ روی پیراهن تیم ملی وجود دارد اما این طرح کمرنگ است تا کسی از آن نترسد!

وی با اشاره به غیبت کارلوس کی‌روش در این مراسم افزود: آقای کی‌روش حتماً دلایل خودش را داشته که به این مراسم نیامده و باید دلیل غیبتش را از خودش بپرسید.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان دربارهٔ اینکه گفته می‌شود کی‌روش از انتخاب آل‌اشپورت به عنوان اسپانسر تیم ملی ناراحت است، گفت: انتخاب اسپانسر بر عهده ما است و ما باید مشخص کنیم که با کدام اسپانسر به جام جهانی برویم. قرارداد فدراسیون با آل‌اشپورت امضا شده و ما ۲، ۳ سال است که با این پیراهن‌ها بازی می‌کنیم. اتفاقاً البسه آل‌اشپورت برای‌مان خوش‌یمن بوده که با آن به جام جهانی هم رفته‌ایم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که کی‌روش اسپانسر دیگری را به فدراسیون معرفی کرده بود، اظهار داشت: به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد و کی‌روش هیچ اسپانسری را به ما معرفی نکرد. حتی ما با کمپانی‌های دیگری هم تماس داشتیم اما در نهایت با آل‌اشپورت به توافق رسیدیم.

وی در باره اینکه برخی عدم حضور کی‌روش در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی را بی‌احترامی به ۸۰ میلیون ایرانی دانستند، خاطرنشان کرد: چنین موضوعی نبود و کی‌روش قصد بی‌احترامی نداشته است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه کی‌روش برای حضور در این مراسم درخواست مبلغی را کرده بود، گفت: از این موضوع خبر ندارم و باید از خودش سوال کنید.

کفاشیان در خاتمه تصریح کرد: به احتمال فراوان اردوی تیم ملی در فروردین ماه در آفریقای جنوبی برگزار می‌شود.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.