کلاهبرداری ۵۵ میلیاردی از خریداران خودرو!

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 کلاهبرداری 55 میلیاردی از خریداران خودرو!

کلاهبرداری ۵۵ میلیاردی از خریداران خودرو!

ممتازنیوز: سه کلاهبردار که با راه اندازی شرکت خصوصی فروش خودرو بیش از ۵۵ میلیارد ریال از شهروندان اصفهانی کلاهبرداری کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ممتازنیوز، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی آستان اصفهان با بیان این مطلب گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان اصفهانی در خصوص کلاهبرداری از آنها به بهانه فروش خودرو پرونده های در پلیس آگاهی تشکیل شده و تیم ویژه ای از ماموران مبارزه با کلاهبرداری تحقیقات خود را آغاز کردند.
در بررسی های اولیه مشخص شد چند مرد جوان با تاسیس یک شرکت خصوصی به بهانه فروش خودرو از بیش از ۲۰۰ شهروند اصفهانی چندین میلیون اخذ کردند و بدون تحویل خودرو با تعطیل کردن شرکت متواری شدند.
در ادامه در حالی که کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با تشکل پرونده تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کرده بودند ۱۰۰ نفر دیگر که برای خرید خودرو میلیون ها تومان به این افراد پول داده بودند نیز از کلاهبرداران شکایت کردند.
سرانجام ماموران پلیس آگاهی اصفهان با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق شدند این سه کلاهبردار به نام های “ح”، “م” و “م” را شناسایی کنند. ماموران سرانجام در یک عملیات غافلگیرانه مخفیگاه متهمان را شناسایی و آنها را دستگیر کردند.
رئیس پلیس استان اصفهان ادامه داد: با شروع بازجویی های فنی و تخصصی متهمان که مدعی بودند مرتکب هیچ جرمی نشدند پس از روبرو شدن با شواهد محکم پلیسی به کلاهبرداری در قالب شرکت فروش خودرو اعتراف کردند.
به گزارش مهر، آقاخانی ادامه داد: با بررسی های کارشناسی مبلغ کلاهبرداری ۵۵ میلیارد ریال برآورد شده و تا کنون ۳۰۰ شاکی نیز شناسایی شدند. هم اکنون متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.