کلاه قرمزی، پسر‌عمه‌زا و همسر فامیل دور در تلویزیون / گزارش فیلم‌های آخر هفته + جدول

نام‌فیلم‌وکارگردان

شبکه

ساعت پخش

خلاصه داستان

بازیگران

«داماد خوش‌قدم» 

کاظم‌ راست‌گفتار

(تلویزیونی)

یک

پنجشنبه ۱۵ تیر

۳۰ دقیقه بامداد

پسری به نام سیاوش که یک تولیدی مانتو دارد، ازطرف مشتریان خود مجاب به ازدواج می‌گردد تا بتواند دراین صنف فعالیت کند،اما انجام این امر او را دچار نفرین یکی از دخترهای که به خواستگاریش رفته بود،می‌کند و این نفرین ماجراهای جالبی را در خواستگاری های بعدی‌برای او رقم می زند.

محمدرضا هدایتی ،فلامک جنیدی ، نادر سلیمانی ، رضا بنفشه خواه ، افسر اسدی ، هادی کاظمی و سعید پیردوست

« قدمگاه»

محمد مهدی عسگرپور

یک

پنجشنبه ۱۵ تیر

ساعت ۸ صبح

رحمان پسری سرراهی است که از همان کودکی در روستا زندگی کرده‌و بزرگ شده است. هرسال درنیمه شعبان او برای ادای نذر ده ساله اش ـ که امسال آخرین سال آن است ـ راهی قدمگاه می شود. اما با رسیدن به این زیارتگاه رحمان خوابی می بیند که زندگی او را متحول می کند. او برای یافتن پدر و مادرش دوباره به روستا برمی گردد. روستاییان با دیدن رحمان آشفته می شوند و سعی می کنند او راضی به بازگشت به قدمگاه شود، اما رحمان نمی پذیرد. رحمان خوابی را که دیده می گوید و مردهای روستا او را مسخره می کنند.

رضا کیانیان،فرامرز صدیقی،محمدرضاداوود نژادوبابک‌حمیدیان

«غرش ‌استوایی »

بن استیلر

۲۰۰۸ ،آمریکا وآلمان

یک

پنجشنبه ۱۵ تیر

 ساعت ۱۶

فورلیف یک نویسنده فیلمنامه است که گمان می‌کند کارگردانی ضعیف و بازیگران ناکارآمد، موجب شده‌است فیلمنامه درخشان او نابود شود. او در یک اقدام ناگهانی، گروه بازیگران را به قلب یک جنگل استوایی برده و بدون آنکه به آنها اطلاع می‌دهد. در معرض حمله قاچاقچیان و خلافکاران قرار می‌دهد. سپس مخفیانه از آنها فیلمبرداری می‌کند.

بن استیلر،جک بلک، تام کروز

«دره‌گرد‌باد»

۲۰۰۹،آمریکا و کانادا

یک

پنجشنبه ۱۵ تیر

 ساعت ۲۲

لیز که ۲۵ سابقه قبل در یک گردباد تورنادو مادرش را از دست داده است اکنون یک هواشناس معروف می‌باشد. او ازهمسرش مت که او نیزهواشناس می‌باشد در حال جدایی است و با دختر کوچک خود زندگی می‌کند. او برای یک مسافرت کاری دخترش را به خانه پدری برده و نزد پدر و خواهرش می‌گذارد.

«به سلامت ‌بانو » 

مرتضی متولی

(تلویزیونی)

یک

جمعه ۱۶ تیر

 ساعت ۱۶

زنی که فیلمبردار مجالس است و زندگی حرفه ایش سرشار از شادی است، در می‌یابد که به علت تومور مغزی چند ماهی دیگر زنده نمی‌ماند. وی به جای انفعال بودن سعی می‌کند با توکل کارهای عقب مانده زندگی اش را به سرانجام برساند و امید به زندگی با توسل در وی بیشتر می‌شود.

عسل بدیعی ،مریم سعادت و آرش تاج

« کوکی»

 یان سوراک

۲۰۱۰،جمهوری چک

دو

چهارشنبه۱۴تیر

ساعت ۱۴:۳۰

آندورا یک خرس عروسکی  کوچک دارد که مادرش به خاطر اینکه کهنه شده آن را دور می‌ریزد. آندورا آرزو می کند که بلایی سر عروسکش نیاید. دعا و یا آرزوی او باعث می شود زمانی که غلطکی درحال له کردن زباله ها می باشد، خرس جان گرفته و از آن نقطه فرار کند.

«کلاه‌ قرمزی ۹۱»   

حمید جبلی و ایرج طهماسب

دو

چهارشنبه۱۴ تیر

ساعت ۳۰/۲۱

موضوع این قسمت از کلاه قرمزی علاقه داشتن به کارهای مختلف است که در سه بخش مورد صحبت قرار می گیرد.

کلاه قرمزی درباره علاقه مندی خاصی که دارد شروع به صحبت می کند. او به درس نخواندن علاقه دارد و حالا هم شرمنده است که معملش به او گفته است” با سواد”.

 همسر فامیل دور، “دوره” دست پخت خیلی بدی دارد و حالا هم از راه دور آمده و برای همه غذا آورده. اما فامیل دور، دست به دامن آقای مجری شده تا به واسطه  او از خوردن دست پخت همسرش معاف شود.

آقای مجری در حالی که در حال خشک کردن موهای پسرعمه‌زا  است با بچه ها درباره آدم هایی صحبت می کند که به انجام کاری علاقه دارند اما انجام آن را بلد نیستند. مثل همسر فامیل دور که به آشپزی علاقه دارد اما دستپخت خوبی ندارد و…

 –

« مینا و پلنگ »

 محمد کوچکی

دو

پنجشنبه ۱۵ تیر

 ساعت  ۱۷:۳۰

دختری به نام مینا به همراه پدر ومادربزرگش زندگی می کند. روزی مینا به همراه مادربزرگش به جنگل رفته ، ولی در آنجا گم می شود. او در جنگل با یک بچه پلنگ دوست می شود. درادامه ماجراهای زیادی  برایشان پیش می آید که باعث عمیق ترشدن دوستیشان می شود. ولی وقتی مردم مینا را پیدا کرده وبه روستا برمی گردانند، بچه پلنگ دلش برای مینا تنگ شده و  برای دیدن او به روستا می رود.

– 

« کاشی ۳۱۳ »

 حسین تبریزی

(تلویزیونی)

دو

پنجشنبه ۱۵ تیر

 ساعت  ۲۳:۴۵

در خانه ای قدیمی و کلنگی درجنوب شهر که در اتاق های دور تا دور چهار خانواده مستاجرند. کلیه ساکنان خانه به مناسبت فرا رسیدن روز نیمه شعبان درتکاپو می باشند و به همین مناسبت قراراست کلیه ساکنین جهت ادای نذورات خود جشنی را درهمان جا برگزارکنند. برای برگزاری این جشن وامی از مسجد محل دریافت شده که نحوه ی پرداخت بین خانواده ها تقسیم می شود. در حین اینکه هر کدام از افراد این خانواده ها مشغول کاری هستند پلاستیک حاوی پول مفقود می شود، بعد از مطلع شدن کلیه افراد از واقعه همه مشغول به جسستجو و وارسی جای جای خانه می شوند که نتیجه ای حاصل نمی شود و شبهه بین ساکنین ایجاد می شود که منجر به درگیری لفظی و فیزیکی می شود.

زهرا سعیدی، مریم کاویانی، یاسرجعفری، نیلوفرشهیدی و افشین سنگ چاپ

«خواهرزاده های ماجراجو»

دو

جمعه ۱۶ تیر

 ساعت ۱۷:۳۰

آقای “اریک لوند” استاد دانشگاه در رشته جامعه شناسی و تعلیم و تربیت کودکان، در راستای تحقیقات و مطالعاتش، در جستجوی یافتن دلایل عدم تفاهم و درک متقابل فرزاندان و والدینشان می باشد و اینکه چرا در جوامع غربی ارتباط بین والدین و فرزاندانشان سردتر شده و نیزعشق میان زن و شوهر نیز دیگر آن دوام و ثبات سالهای قبل را ندارد.

« پدر بزرگ»

 مجید قاری زاده

دو

جمعه ۱۶ تیر

 ساعت ۲۳

حسین و فخری زوج جوانی هستند که به همراه فرزند کوچکشان محمد درخانه پدری حسین زندگی می‌کنند، فخری تمایل دارد.یک آپارتمان دربالای شهربخرند ولی پول ‌آن‌ها برای خرید منزل کافی نیست. فخری و برادرش جمشید به حسین پیشنهاد فروش خانه پدری‌اش را می دهند، ولی حسین نمی‌پذیرد و پدرش نیز با این مسئله مخالف است و همین امر باعث اختلافاتی بین زن و شوهر می‌شود و فخری به خانه برادرش می رود. حسین با پدرش صحبتهایی می‌کند که باعث رنجش پدرش می‌شود.

جمشیدمشایخی  جهانگیرالماسی ، آهوخردمند ،

 زنده‌یادحسین‌کسبیان و نسرین مقدم

«نقطه سر خط » 

سعید آقاخانی

(تلویزیونی)

سه

چهارشنبه ۱۴ تیر

ساعت ۱۹

داستان این فیلم تلویزیونی درباره مردی است که نمی‌خواهد قبول کند بازنشستگی پایان دوران فعالیت اوست.

صمد قیصری، کارمندی است که پس از سال‌ها فعالیت در اداره‌اش، حکم بازنشستگی دریافت می‌کند. او به همراه خانواده‌اش در خانه‌ای استیجاری زندگی می‌کند و البته ارتباط خوبی هم با صاحبخانه‌اش دارد، اما بازنشستگی او باعث می‌شود ماجراهای مختلفی برای او و اطرافیانش به وجود آید.

حمید لولایی ، علی صادقی ،مریم سعادت ،غلامرضا نیکخواه ،افسانه ناصری و اشکان اشتیاق ،اصغر حیدری، کریم قربانی، مرجانه گلچین، مونا بیگی، بهشاد شریفیان، اکبر وارث، مهدیه تقی‌پور، فرزاد حاتمیان و فتح‌الله طاهری

«در جستجوی خواستگار»

حسین‌آقاهرندی

سه

چهارشنبه ۱۴ تیر

ساعت۲۳:۳۰

فرید مدیرعامل یکی ازشرکت های کامپیوتری, درجشن ۳۲ سالگی دخترش فروغ با شنیدن متلک هایی از اقوام و اطرافیان در رابطه با ترشیدگی دخترش ناگهان توجه اش به چین و چروک های زیرچشم او جلب می شود و می فهمد که سن دخترش برای ازدواج بالا رفته است و این موضوع را با همسرش نسرین درمیان می گذارد و سراین موضوع بگو مگو ئی بین آنها شکل می گیرد.

مونا فرجاد، افسانه چهره آزاد و سیاوش‌طهمورث

«قاتلین پیرمرد»  اصغرنعیمی

(تلویزیونی)

سه

پنجشنبه ۱۵ تیر

 ساعت ۱۱:۳۰

بهادر و بهاره ، زوج جوانی که برای آغاز زندگی مشترک خود گرفتار موانع و مشکلات اقتصادی هستند ، به توهم  وخیال اینکه سرقت از پیرمردی تنها ،راه حل مشکلات آنهاست،شبانه واردخانه او می شوند .

یوسف تیموری ، سحر ولدبیگی ، محسن قاضی مرادی و علی صادقی و با حضور نادر سلیمانی

«ول‌کن دستمو » 

مجتبی‌چراغعلی 

(تلویزیونی)

سه

پنجشنبه۱۵ تیر

 ساعت ۱۴:۳۰

صابر یک زندانی سابقه داراست که  دوران محکومیت خود را می گذراند . دختر و دامادش به زندان می روند و از رئیس زندان خواهش می کنند ، او را چند روز برای مراسم عروسی شان آزاد کند. رئیس زندان با وجود سنگینی پرونده ، دو روز به صابر اجازه مرخصی می دهد . صابر به همراه یک مامور به نام اکبری ، از زندان خارج می شود تا همراه دو همسر و فرزندش مقدمات عروسی را مهیا کند.

علی صادقی ،لاله صبوری ، سیروس گرجستانی ، فرید شکرابی و نفیسه روشن

« رفیق فابریک»

علی رضا نجف‌زاده

سه

پنجشنبه۱۵ تیر

 ساعت ۱۹

شاپور و صمد دو دوست خوب و صمیمـی هستند که در فست فود آقای بهرامـی کارمی کنند .صمد درآشپزخانه مشغول است و شاپور هم غذاها را با موتور به مشتری می رساند .آقای بهرامی به خاطر سوزاندن سوسیس ها قصد دارد صمد را که دانشجوی پزشکـی است بیرون کند و شاپور هم بخاطر صمد وارد جر و بحث شده و بهرامی او را هم بیرون می‌کند. آنها به دنبال کار می گردند و در یک سرای سالمندان که خانم سلطانـی آنجا را اداره می کند، کار پیدا می کنند .

مهران غفوریان ، رامین ناصر نصیر وحسین رفیعی

«فرار نیمه‌شب »

مارتین برست

 ۱۹۸۸، آمریکا

سه

پنجشنبه ۱۵ تیر

 ساعت ۲۳:۳۰

” جک والش” پلیسی است که دراثرتوطئه رئیس باند جنایتکاران اخراج و درمعرض محاکمه است. وی دریک آژانس کارآگاهی کارمی کند. روزی ازوی می خواهند ،جک مارادوکاس حسابدارشرکتی را که میلیون ها دلار اختلاس و فرارکرده است را بیابد. جک پس از یافتن مارادوکاس می فهمد، او حسابدار همان خلافکاری است که برایش پاپوش درست کرده و باعث اتهامش شده است .

رابرت دنیرو و چارلز گرودین

«پرواز» 

سه

جمعه ۱۶ تیر

 ساعت ۱۴:۳۰

پسری به نام “روهان”به همراه چند تن از دوستانش در یک شبانه روزی تحصیل می کنند، روزی آنها از مدرسه فرار می کنند و به سینما می روند که همین باعث اخراج آنها از مدرسه می شود. روهان به نزد خانواده اش باز گردانده می شود ،او که سالها پیش پدر و مادرش را از دست داده مجبور است تا به همراه دایی مستبد و بداخلاقش و برادر کوچکش”ارجون” در آن خانه زندگی کند.دایی اش او را وادار می کند تا برخلاف آرزویش که نویسنده شدن است در یک کالج مهندسی تحصیل و روزها در کارخانه اش کار کند.دایی شدیداً مخالف نویسنده شدن روهان است حتی دفتر اشعار و نوشته های او را نیز می سوزاند

«سقوط آزاد»

  ۱۹۹۵ ،کانادا وآمریکا

سه

جمعه ۱۶ تیر

 ساعت ۱۹

“باب” خلبان با تجربه هواپیما در یکی از پروازهایش به دلیل نقص فنی و اهمال کاری تکنسین های هواپیما دچارمشکل می شود. این فیلم تلاش باب برای جلوگیری از سقوط هواپیما و نجات جان مسافران است, چند تن ازمسافران هواپیما پس ازگذراندن این تجربه در زندگی خود تغییراتی ایجاد می کنند و سعی می کنند انسان های بهتری شوند.

«وکیل لینکلن سوار » 

۲۰۱۰،آمریکا

چهار

چهارشنبه۴ تیر ساعت  ۲۱

داستان این فیلم سینمایی درمورد پسرپولداری است که همراه با مادرخود صاحب یک آژانس املاک است . یکی ازمشتریان این آژانس ، دختر جوانی است که بواسطه عدم توانایی پرداخت کرایه خانه اش قصد تعویض خانه خود و نقل مکان به یک آپارتمان کوچک تر و ارزان تر را دارد . با مراجعه مکرر دختر به آژانس ، پسربه او علاقمند می شود و غافل از این که دختر نامزد دارد ، از او تقاضای ازدواج می کند و ازسوی دخترجواب رد می شنود .

متیو مکاناهی ، ماریسا تومی

« سفر»

 مایکل وینترباتم

۲۰۱۰ ،انگلستان

چهار

پنجشنبه ۱۵ تیر

 ساعت ۱۶

استیو از سوی مجله ای که در آن کار می کند؛ مأموریت می یابد که به رستوران های روستایی و کوهستانی کشورسفر کرده و ازبهترین غذاها مقاله ای تهیه کند. همسر استیو که گرفتار بیماری مادرش درشهر دیگری است، ازهمراهی او سر بازمی زند. پس استیو موضوع را با دوست قدیمی اش درمیان گذاشته، از او برای این سفر دعوت به عمل می آورد. راب و استیو که دو روحیه کاملاً متفاوت با یکدیگر دارند؛ مجبورند به نوعی همدیگر را تحمل کنند تا این سفر سرآید .

« مرد نفوذی »

 اسپایک لی

۲۰۰۶،امریکا

 

چهار

جمعه ۱۶ تیر

 ساعت ۲۰:۳۰

داستان فیلم ،محصول سال ازاین قراراست که: یک گروه سارق حرفه ای در قالب کارگران نقاشی ساختمان وارد یک موسسه مالی می شوندو آنها کارکنان را گروگان می گیرند.

دنزل واشنگتن، جودی فاستر

« افسانه آرش» علیرضا کاویان راد

پنج

پنجشنبه ۱۵ تیر

ساعت۹ صبح

این انیمیشن داستان آرش کمانگیراست که در فضای جنگ بین ایران و توران توسط خرداد و خورشید بزرگ می‌شود. وی از کودکی، توانایی و شجاعت خود را در عرصه‌های گوناگون به اثبات می‌رساند. افراسیاب، پادشاه توران مرز میان ایران و توران را به رها کردن تیری وا می‌گذارد. تیر را در نهایت آرش پرتاب می‌کند که در ناباوری تا آن سوی جیحون می‌رود و بر تنه درخت گردویی می‌نشیند .

 

«تخم مرغ های فاسد »

 ۲۰۰۳ ،استرالیا

پنج

پنجشنبه ۱۵ تیر

 ساعت ۱۳:۳۰

قاضی پونگرین با وصل کردن گاز به درون لوله اگزوز ماشین خود، سعی دارد خودکشی کند. وقتی از حال می رود ، ماشینش به حرکت درآمده و از درون یک مرکز خرید سر در می آورد و شلوغی هایی را موجب می شود . بن و مایک دو پلیس که کمی کودن و بی دست و پا هستند، به سمت قاضی شلیک می کنند و این باعث می شود که رئیس آنها داگ گیلیزپی آنها را مورد مواخذه قرار دهد و به آنها کاهش رتبه بدهد.

« جدال نابرابر»

۲۰۰۹ ، آمریکا

پنج

جمعه ۱۶ تیر

 ساعت ۱۳:۳۰

با آب شدن یخ های قطبی دو موجود قبل از تاریخ که کوسه ای غول آسا و اختاپوسی عظیم الجثه هستند، آزاد می شوند . کوسه به آبهای آمریکا و اختاپوس به آبهای ژاپن حمله می کنند و باعث مرگ و میر زیادی می شوند.دراین میان اما مک نیل به همراه استاد ش سندرز و یک دانشمند ژاپنی به نام شیمادا سعی می کنند که در این مورد تحقیقاتی به عمل آورند . اما دولت آمریکا آنها را دستگیر می کند و سعی می کند دانش آنها را در جهت نابودی این موجودات به کار بگیرد .

«بن بست هوشنگ »  شاهین باباپور

(تلویزیونی)

شما

 پنجشنبه ۱۵ تیر

 ساعت ۱۳:۳۰

هوشنگ ظاهراً دست ازکارهای خلاف خود کشیده ،اما خانواده اش به ویژه خواهر زنش لطیفه به او بی اعتقادند . روزی فضلی همدست سابق هوشنگ ، او را برای سرقت از خانه اعیانی راضی می کند . اما برزگر، صاحب خانه ، آن ها را حین ارتکاب جرم دستگیر و درهمان لحظه وانمود می کند که هوشنگ را به جای فرزندش حسام گرفته است و ازبی وفایی او و قطع رابطه اش با خود شکوه می کند .

اردلان شجاع کاوه ، نادرسلیمانی ، محمد افشار و رابعه اسکویی

«خواب نرگس»

 مریم فتحی فر

شما

پنجشنبه ۱۵ تیر

 ساعت ۲۲:۳۰

پدر نرگس به تازگی درگذشته است. برادرش حجت که قرار است جایگزین پدر و نان آور خانه شود به سربازی می رود . مریم خواهر کوچک نرگس بیماراست و مادرش درمانده شده.نرگس به پیشنهاد مراد، دلال روستا، برای کاربه خانه ای درشهر می رود تا کمک حال زنی درشرف زایمان شده و از کودک او نگهداری کند .

آرمیتا مرادی ، فاطمه طاهری ، مریم رستمی و سید جلال طباطبائی

«آخرین خواب بارانی»

 ابوالفضل عطار

(تلویزیونی)

شما

جمعه ۱۶ تیر

 ساعت ۱۳:۳۰

ریحانه دچار تلاطم روحی و توهماتی است و همسرش صادق عامل این وضعیت را ازدست دادن جنینش می داند که برای سومین بار رخ داده است . ریحانه و صادق درخانه ای زندگی           می کنند که صاحب آن فوت کرده است. شبی ریحانه با دختربچه ای تصادف می کند ، اما ظاهراً مشخص می شود که این نیز یک توهم بوده است

غزل صارمی ، احمد یارعلی ، بهناز سلیمانی و محسن کریمی

«عصر یخبندان۱ » 

نمایش

چهارشنبه۱۴ تیر

 ساعت ۱۵

داستان انیمیشن « عصر یخبندان ۱» درمورد یک سنجاب شیطان و بازیگوش است که به خاطر یک فندق دریخ گیرکرده و شروع به بیرون آوردن این فندق از داخل یخ ها می کند . بالاخره با کلی زحمت این فندق را از داخل یخ ها بیرون می آورد، ولی با این کار باعث شکستن یخ ها می شود و عصر یخبندان آغاز می شود .

 –

«توفان کامل » 

ولفگانگ‌پترسون

۲۰۰۰ ،آمریکاو آلمان

نمایش

چهارشنبه۱۴ تیر

 ساعت ۲۱

بیلی تاین که ناخدای ماهر و کارکشته یک کشتی ماهیگیری است، چند وقتی است که نتوانسته به اندازه ی کافی صید کند و ازسوی صاحب کشتی تهدید می شود که درصورتی که به همین رویه ادامه دهد، کارش را از دست خواهد داد. بیلی تصمیم می گیرد به سرعت ، دوباره عازم دریا شود و این بارهرطور شده با دست پربازگردد.

جرج کلونی، مارک والبرگ، دایان لین


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.