کلیپ طنز: «کوثر بارانی» برای انصراف از یارانه

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

کلیپ طنز: «کوثر بارانی» برای انصراف از یارانه

روز قبل به تقلید از کلیپ «چرا رفتی» که به کارگردانی باران کوثری ساخته شده، کلیپی در گوگل‌چلاس انتشار یافت که محور آن شعری دربارهٔ مذمت گرفتن یارانه است. شعر این کلیپ کاری از محمد جاوید، طنزپرداز خوش ذوق شیرازی است که این روزها سروده‌اش دربارهٔ انصراف از یارانه دست به دست می‌گردد.

باران کوثری یا کوثر بارانیبه گزارش تریبون مستضعفین، این روزها که دولت مردم را به انصراف از دریافت یارانه نقدی دعوت می‌کند موجی از طنز و انتقاد نسبت به رویکرد دولت بالا گرفته است. از اشعار طنز گرفته تا عکس و طرح و کاریکاتور و پیامک، از وایبر و فیس‌بوک و گوگل‌پلاس گرفته تا پایگاه اینترنتی‌های رسمی پر از این نوشته‌ها شده است.

روز قبل به تقلید از کلیپ «چرا رفتی» که به کارگردانی باران کوثری ساخته شده، کلیپی در گوگل‌پلاس انتشار یافت که محور آن شعری دربارهٔ مذمت گرفتن یارانه است. شعر این کلیپ کاری از محمد جاوید، طنزپرداز خوش ذوق شیرازی است که این روزها سروده‌اش دربارهٔ انصراف از یارانه دست به دست می‌گردد.

سازنده کلیپ در توضیح طنزپردازی خود نوشته است:

خانم «کوثر بارانی» پس از آغاز دوران کلید که به طور کلی سبب شد ایشان حالشان بهتر شود تصمیم گرفتند دین خود را به اعتدال ادا کرده و با اهدای کلیپی پست مدرن از تحت تأثیر قرار گرفتن مشهورترین بازیگران و هنرمندان ایرانی پرده هایی کاملا ملموس از ضرروت انصراف مردم از دریافت یارانه نقدی را به منظر تماشا بگذارند.

حسین دهباشی، فیلم‌ساز و کارگردان فیلم تبلیغی دکتر روحانی، دربارهٔ این کلیپ چنین نوشته است:

«نگارنده البته نسخهء اصل و ساخته اصیلِ ساخته خانم کوثری را پسندیده و اسنادش در همین گوگل‌پلاس موجود است!
امّا خداوکیلی و بی‌اغراق این نسخهء ساده و سریع و موثّرِ بدلی و صداگزاری‌شده، شاهکار از آب درآمده، فوق‌العاده دیدنی‌تر و شنیدنی‌تر است … گرچه با محتوایِ آن موافق نیستم، اما صادقانه به مخالفانِ دولت و پدیدآورندگان این کلیپِ دوّم به صرفا جهت خلاقیّت و توانایی تکنیکی‌شان تبریک گفته و حتّی یک کمی به آنها حسودی‌ام می‌شود!»

کلیپ مورد نظر را می‌توانید در زیر ملاحظه کنید:

http://www.teribon.ir/media/yarane.mp4

دانلود کلیپ | از آپارات


تریبون مستضعفین » طنز و کاریکاتور
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.