کمیته انضباطی نباید مسلمان را تبرئه می‌کرد

۰۹ام بهمن ،

محمدحسین جعفری دربارهٔ حکم کمیته انضباطی مبنی بر تبرئه محسن مسلمان گفت: کمیته انضباطی نباید این بازیکن را تبرئه می‌کرد بلکه باید با جریمه او به سایر بازیکنان اخطار می‌داد که کاری نکنند که شائبه توهین داشته باشد.

ممتازنیوز: محمدحسین جعفری دربارهٔ حکم کمیته انضباطی مبنی بر تبرئه محسن مسلمان گفت: کمیته انضباطی نباید این بازیکن را تبرئه می‌کرد بلکه باید با جریمه او به سایر بازیکنان اخطار می‌داد که کاری نکنند که شائبه توهین داشته باشد. هرچند مسلمان از حرکتش عذرخواهی کرده و گفته است که منظوری نداشته اما حرکتش توهین‌آمیز بود. ما از حکم کمیته انضباطی تعجب کردیم.

وی ادامه داد:‌ بازیکن حرفه‌ای نباید چنین رفتاری را مرتکب شود. هواداران ما از این حرکت رنجیده خاطر شده‌اند و حق این بود که مسلمان بابت حرکتش جریمه می‌شد. شاید باشگاه ذوب آهن برخوردی با او داشته که کمیته انضباطی را قانع کرده است یا حرف‌های او از سوی مسئولان انضباطی پذیرفته شده است. به هر حال ما انتظار داشتیم که او جریمه شود و از حکمی که کمیته انضباطی داده است، ناراحت هستیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین دربارهٔ مشکلات ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: در جلسه‌ای که استاندار ما با وزیر ورزش داشت، قول و قرارهایی گذاشته شده است که فکر می‌کنم مشکلات ورزشگاه به زودی برطرف می‌شود. ما برای بازی‌های آسیایی‌مان آماده خواهیم بود.

تراکتورسازی امروز (سه‌شنبه) در چارچوب لیگ برتر فوتبال با صبای قم دیدار کند. جعفری در همین ارتباط اظهار کرد: امروز به مصاف تیمی می‌رویم که هفت هفته نباخته است و در جدول هم وضعیت خوبی دارد. کار سختی پیش رو داریم اما نمی‌خواهیم بالانشینی جدول را از دست بدهیم. همیشه در بالای جدول بودن به تیم آرامش می‌دهد.

ایسنا


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.