کناره‌ گیری مجری مشهور از اجرا و گویندگی

۱۴ام بهمن ،

«داریوش کاردان» که این روزها نقش «هویدا» در سریال «معمای شاه» را ایفا می‌کند، گفت: دیگر کار اجرا و گویندگی نمی‌کنم و در سینما و تلویزیون هم فقط نقش‌های خوب را قبول می‌کنم.

خبرگزاری فارس: «داریوش کاردان» که این روزها نقش «هویدا» در سریال «معمای شاه» را ایفا می‌کند، گفت: دیگر کار اجرا و گویندگی نمی‌کنم و در سینما و تلویزیون هم فقط نقش‌های خوب را قبول می‌کنم.

«داریوش کاردان» که نقش هویدا را در سریال معمای شاه بازی می کند دربارهٔ نقشش در این سریال گفت: من در این سریال گریم سنگینی دارم و گریمم هر بار حدود دو نیم ساعت زمان می‌برد.

کاردان گفت: بازی در نقش هویدا شرایط خاصی دارد و باید راه رفتن آرام او، نوع حرف زدنش و حرکات او را در نظر داشته باشم به همین خاطر مدام تمرین می‌کنم البته حدود دو هفته هم زمان گذاشتم و به فیلم‌ها و تصاویری که از هویدا داشتیم نگاه کردم تا بتوانم به خوبی در نقش او ظاهر شوم.

این بازیگر گزیده کار گفت: حدود دو هفته قبل از کلید خوردن کار ( ۲۶ دی) با آقای ورزی برای بازی در نقش هویدا قرار داد بستم  البته قبل از آن یکی دو بار به من دربارهٔ بازی در سریال معمای شاه گفته بودند و من هم موافقت کرده بودم.

کاردان دربارهٔ حضور در این سریال هم گفت: البته من دیگر کار اجرا و گویندگی نمی‌کنم اما در تلویزیون یا سینما اگر نقش خوب باشد قبول می‌کنم.

بازیگر نقش هویدا در انتها با ابراز امیدواری دربارهٔ اینکه سریال معمای شاه از کارهایی باشد که واقعیت‌ها را به خوبی به تماشاگر نشان دهد گفت: دربارهٔ سلسله پهلوی فیلم و سریال بسیار ساخته شده است اما تقریبا هرکدام به نوعی اغراق آمیز بوده است که امیدوارم این مسئله دربارهٔ معمای شاه روی ندهد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.