کنسرت منتظری و علیشاپور

۱۱ خرداد ۹۱

حسین علیشاپور به همراه هادی منتظری بعد از ایام محرم و صفر در تهران و شهرستان‌ها به روی صحنه می‌روند.

حسین علیشاپور، خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران وشهرستان‌ها هستم و قرار است بعد از ایام محرم و صفر به اجرای برنامه بپردازیم.

این خواننده در ادامه بیان کرد: این کنسرت‌ها در قالب ساز و آواز است؛ زیرا در چند سال اخیر مهم‌ترین دغدغه شخصی من بحث ساز و آواز است.

علیشاپور تاکید کرد: همچنین قرار است از الگوهای آوازی بر روی اشعار سپید استفاده کنم که با شاعران توانا در این زمینه صحبت کرده‌ام و قرار است به نتایج خوبی برسیم.

این خواننده خاطرنشان کرد: به نظر من آواز سنتی در عصر امروز بسیار کمرنگ شده است و طی پژوهش‌هایی که در این زمینه انجام دادم، قرار است در این کنسرت‌ها به آواز سنتی توجه ویژه‌ای شود.

حسین علیشاپور افزود: همچنین در این کنسرت ها با تکنوازان برجسته به صحنه می‌رویم که هادی منتظری (کمانچه)، محمد آدینه (تار)، کاوه شفیعی (سنتور)، محمدرضا شرایلی (تنبک)، زمان خیری (نی)، علیرضا ایربد (تار) از اعضا و نوازندگان گروه می باشند. همچنین ساز این هنرمندان خصوصیت تکنوازی دارد و به همین سبب به راحتی می‌توانیم مفهوم را به مخاطبان منتقل کنیم.

پایان پیام/۴۶/ب


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.