کن بلاک و ماجرای رالی ۲۰۲۴ آمریکا [ویدئو]

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

هرچند کن بلاک در این چندسال اخیر برای مجموعه ویدئوهای Gymkhana شهرت جهانی پیدا کرده، اما در دنیای واقعی مسابقات هم حرف های بسیاری برای گفتن دارد. او که از آغاز سال ۲۰۲۴ تا به امروز در ۳ مسابقه رالی کراس جهانی برای تیم Hoonigan Racing رانندگی کرده، در این ویدئوی ۳ دقیقه ای از آخرین اتفاق ای که سال ۲۰۲۴ و در جریان رالی آمریکا برای او (بعنوان راننده) و هم تیمی اش Alex Gelsomino (بعنوان نقشه خوان) اتفاق افتاد، می گوید.

Alex Gelsomino & Ken Block

Alex Gelsomino & Ken Block

آنها روز خوبی را آغاز کرده بودند چون صبح آن روز ۲ دور اول مسابقه را برده بودند. حتی تا قبل از این اتفاق هم خودروی شان در جایگاه اول بود (اگر به خط پایان می رسید) و تیم دوم چیزی حدود ۷ ثانیه با آنها فاصله داشتند. اما از آنجایی که اتفاق همیشه در کمین است حتی برای بهترین رانندگان دنیا، خودروی فیستای آنها هیچگاه به خط پایان نرسید. لغزیدن چرخ ها روی خاک های اطراف پیچ جاده برای خودرویی که با سرعت ۱۴۵ کیلومتربرساعت از روی آنها میگذرد درست مانند منجنیقی بود که آنها را به خارج جاده پرتاب کرد.

بعد از چندین بار غلتیدن، فیستا سرانجام روی چرخ هایش متوقف می گردد، حالا خوب به واکنش متفاوت کن بلاک و الکس دقت کنید؛ الکس بعد از تصادف با چهره ای کاملا بهت زده و نگران (که البته حق هم دارد!) در تلاش است تا درب سمت خودش را باز کند و به خارج برود. اما در آن طرف کن بلاک کلاهش را صاف می کند و دوباره استارت می زند تا شاید خودرو مجددا روشن شده و به ادامه مسابقه برگردد؛ غافل از اینکه چرخ های جلویی خودرو ۱۵ متر از هم فاصله داشتند! کن بلاک واقعا روحیه مبارزه طلبی و شخصیت عجیبی دارد.

۰۳

اسفند


ken-block-ford-fiesta-fia-world-rallycross-003-1


فورد مسابقات تصادف رالی ماشین مسابقه ای


فیسبوک


۱۵ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.