کوپه تازه لکسوس معرفی شد

۱۲ تیرماه ۱۳،

کوپه تازه لکسوس معرفی شد

Bookmark and Share

لکسوس اعلام کرده است مدل تازه  آر سی را کمتر از بیست روز دیگر در نمایشگاه توکیو رونمایی خواهد کرد. این کوپه لکسوس با الهام از کانسپت ال اف-ال سی و ال اف- سی سی طراحی شده است و در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد شد. 

دو مدل از آر سی در توکیو نمایش داده خواهد شد. یکی از این دو مدل آر سی ٣۵٠ است که موتوری شش سیلندر با حجم ٣. ۵ لیتر دارد. مدل دیگر با نام آر سی ٣٠٠اچ، با قوای محرکه هیبرید عرضه می‌شود که ترکیبی از یک موتور ٢. ۵ لیتری و یک موتور الکتریکی است. لکسوس پیش‌تر امتیاز نام آر سی اف را هم خریداری کرده است که نشان می‌دهد یک مدل تقویت شده از این خودرو با برند اف هم در آینده به بازار خواهد آمد. 

لکسوس در طراحی ظاهری روند تازه خود در استفاده از سطوح عضلانی و تاکید بیشتر بر جلوپنجره خودرو را ادامه داده است. چراغهای جلو ترکیبی از سه لامپ ال ائی دی و یک تکه کوچک شبیه به بومرنگ است که امضای تازه خودروهای لکسوس خواهد بود و در مدلهای بعدی این کارخانه هم تکرار می‌شود. رینگ استاندارد این خودرو ١٨ اینچی است اما می‌توان برایش چرخهای ١٩ اینچی هم سفارش داد. 

رد پای کانسپت‌های اخیر لکسوس در داخل خودرو هم به خوبی دیده می‌شود. در تزیینات از ترکیب چرم و چوب استفاده شده است، نمایشگر روی داشبورد هفت اینچی است و یک کنترل لمسی برایش در کنسول وسط قرار داده شده است. 

طول این کانسپت ۴۶٩۵ میلی م‌تر، عرضش ١٨۴٠ میلی متر و ارتفاعش ١٣٩۵ میلی متر است. فاصله بین دو محور هم ٢٧٣٠ میلی متر است.

برچسب ها : نمایشگاه توکیو ۲۰۲۴ | لکسوس | آر سی | تاریخ : ۲۰۲۴/۱۱/۰۴
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.