کپی‌برداری طرح ۵+۵۵ همراه اول از طرح ۳+۳۰ چهارسال پیش ایرانسل!

کپی‌برداری طرح ۵+۵۵ همراه اول از طرح ۳+۳۰ چهارسال پیش ایرانسل!

همراه اول طرح ویژه ماه رمضان امسال با عنوان ۵۵+۵ را از طرح ۳۰+۳ ایرانسل که در تابستان سال ۸۶ عرضه کرد، کپی‌برداری کرده است.

به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، در طرح موسوم به ۳ دقیقه ۳۰ دقیقه تابستان۸۶ ایرانسل، برای مکالمات کوتاه‌تر از ۳ دقیقه تنها هزینه ثانیه‌های مکالمه محاسبه می‌شد اما برای مکالماتی که بیش از ۳ دقیقه به درازا میکشیدند، مشترکین به ازای هر ۳۰ دقیقه، تنها هزینه ۳ دقیقه را می‌پرادختند. بطور مثال برای مکالمات ۳ تا ۳۰ دقیقه ای، هزینه ۳ دقیقه و برای مکالمات بین ۳۳ تا ۶۰ دقیقه‌ای هزینه ۶ دقیقه محاسبه می‌شد.
بر همین اساس همراه اول بعد از گذشت چهار سال از عرضه این طرح توسط ایرانسل و در تابستان۹۱، در طرح ۵۵+۵ برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول که از تاریخ ۳۱ تیر تا ۲۸ مرداد یعنی در طول ماه مبارک رمضان ثبت‏نام کرده باشند، در مکالمات طولانی‌تر از ۵ دقیقه، تا ۵۵ دقیقه‌ بعدی امکان مکالمه رایگان را فراهم کرده است.
البته مشترکان برای شرکت در این طرح باید یک پیامک بدون متن به ۸۰۵۵ جهت ثبت‌نام در طرح ارسال کنند و برخلاف طرح چهارسال پیش ایرانسل، در صورت عدم فعال سازی این سرویس روی خط مشترکین، امکان استفاده از مزایای این طرح برای مشترک ممکن نیست.
این طرح صرفا برای مکالمات درون شبکه یعنی به همراه اول و به تلفن ثابت است و مکالمات خارج از شبکه به ایرانسل، تالیا و رایتل، رومینگ بین‏الملل، مکالمات خارجه و سایر خدمات و سرویس‏های همراه اول، براساس تعرفه‏های جاری محاسبه می‌شود.
در هر تماس درون شبکه به همراه اول و به تلفن ثابت، در صورت مکالمه بیش از ۵ دقیقه، فقط هزینه‌ ۵ دقیقه‌ اول مکالمه محاسبه می‌شود و پس از دقیقه پنجم تا ۵۵ دقیقه‌ بعدی مکالمه رایگان خواهد بود.
این طرح همراه اول تمامی ساعات شبانه‌روز و تمامی روزهای هفته را در بر می‌گیرد و مشترکین دائمی همراه اول در مدت اجرای طرح می‏توانند برای اطلاع از میزان تخفیف بهره‌مند شده، عدد ۱ را به شماره‌ ۸۰۵۵ پیامک کنند.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.