کیانوش رستمی: اولین چراغ کاروان المپیک را من روشن می‌کنم/ رکوردشکنی بماند برای حرکت آخر

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به لندن؛ او امیدوار است اولین چراغ کاروان المپیکی را خودش روشن کند. البته رکوردهای تمرینی اش او را مطمئن کرده که می تواند مثل پاریس، در لندن هم طلایی شود. خودش می گوید: «من در تهران و لندن خیلی خوب تمرین کرده ام. بهترین رکوردم هم در یکضرب ۱۷۹ و دوضرب ۲۲۰ ومجموع ۳۹۹ را دارم. رکوردی که می توانم با آن مرد طلایی دسته ۸۵ کیلوی المپیک شوم.» او تنها سودای طلایی شدن را ندارد. وزنه بردار کرمانشاهی می خواهد این بار در لندن شانسش را برای رکوردزنی امتحان کند: «حتی تصمیم دارم اگر همه شرایط خوب پیش برود ، حرکت آخر را برای رکورد زنی انجام دهم. البته اول برای طلا وزنه می زنم، در صورتی که همه چیز خوب باشد با مشورت کوروش باقری در حرکت آخر می خواهم رکورد بزنم. باید ببینم چه می شود.»

او همه جوره خودش را برای مسابقه جمعه آماده کرده. هم در سالن اصلی تمرین کرده و هم برای اینکه با جو سالن آشنا شود، چند لحظه ای در آن نشسته. خودش می گوید: «من جدای از تمرین، چند روز قبل به سالن اصلی مسابقه ها رفته ام تا ذهنم هم برای مسابقه آماده شود.» رستمی برخلاف بقیه المپیکی ها معتقد است این مسابقه هم مثل بقیه مسابقه هاست:« من از المپیک نمی ترسم. به نظرم روحیه ام مثل مسابقه های جهانی پاریس است. هیچ فرقی با آن ندارد.این مسابقه هم مثل مسابقه های دیگر است. تنها فرقش این است که هر چهار سال یکبار برگزار می شود. فرصتی که باید از آن استفاده کرد. به مردم هم قول می دهم با دست پر برگردم.»

او هرچند کارش را برای جمعه سخت می داند اما می گوید:«من نمی دانم چرا همیشه ما باید چراغ را روشن کنیم؟(با خنده) اولین نفر رفتن روی تخته مسئولیتم را سخت تر می کند. چرا که نتیجه ام برای بقیه مهم است. به همین خاطر تلاشم را می کنم تا جمعه پرفروغ تر از قبل اولین چراغ کاروان را روشن کنم.» برای او رقبای اصلی در لندن همان رقبایش در پاریس هستند. خودش هم آن را تایید می کند: «چین، بلاروس و سهراب مرادی رقبای اصلی من هستند. همان‌هایی که در مسابقه های جهانی پاریس هم شکست دادم. البته وزنه بردار چینی در پاریس سنگین شروع کرد و اوت شد.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.