کی‌روش: آماده موفقیت در دوحه هستیم/ قطری‌ها برای ما اتوبوس نفرستادند، چون نخواستند!

۱۳خردادماه،

0-169-1.jpg

سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید برای شکست قطر آماده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کارلوس کی روش-سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار برابر قطر در پاسخ به سوال خبرنگار قطری مبنی بر اینکه شرایط آماده سازی تیم ملی ایران به چه صورتی بوده و آیا برای بازی فردا آماده میباشید، گفت: بله آماده سازی خوبی را انجام داده‌ایم و برای موفقیت آماده هستیم.

وی در باره شرایط بازیکنان گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان را در اختیار داریم و آماده می باشند و امیدوارم تا روز بازی اتفاقی پیش نیاید و مصدوم نداشته باشیم. البته با وجود به محدودیت‌هایی که فیفا برای این بازیها ایجاد کرده، خوشبختانه تمام بازیکنان تیم ملی را ر اختیار داریم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی دربارهٔ حساسیت بازی گفت: این بازی حساس است اما برای قطری‌ها حساسیت بیشتری دارد. ما سه بازی پیش‌رو داریم و هدف اصلی ما صعود به جام جهانی است و تمام تمرکز ما روی این سه بازی پیش رو متمرکز شده است.

کی‌روش در ادامه در خصوص نبود اتوبوس در فرودگاه برای منتقل کردن تیم ملی ایران به هتل گفت: قطعا قطر در حال آماده شدن برای جام جهانی ۲۰۲۲ است. این کشور می‌تواند جام جهانی را برگزار کند و اگر اتوبوس در زمان حضور تیم ایران در فرودگاه حاضر نبوده، پس فدراسیون فوتبال قطر نخواسته تا این اتفاق بیفتد. ما به این مسائل توجه نداریم و فقط آمده‌ایم فوتبال بازی کنیم و هدفمان رفتن به جام جهانی است. این موضوعات را باید ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیری کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا در امارات یک بازی دوستانه انجام داده اید و سه بر صفر بازی را واگذار کرده‌اید گفت: قطعا اطلاعات شما غلط است و ما در امارات تنها اردوی آماده سازی داشتیم نه بازی تدارکاتی و حضورمان تنها به سبب برگزاری اردو بوده است.

در پایان جواد نکونام دربارهٔ بازی ایران مقابل قطر گفت: همه بازیکنان برای بازی فردا آماده می باشند و انگیزه خوبی برای بازی مقابل این تیم دارند. ما اینجا آمده‌ایم تا یک بازی خوب را مقابل قطر انجام دهیم و توجهی به بازیکنان این تیم که از کشورهای مختلف می باشند نداریم و فقط به فکر بازی فردا و دو بازی دیگر هستیم.

به گزارش ایسنا، با کارشکنی فدراسیون فوتبال قطر روادید خبرنگاران ایرانی یک روز پیش از دیدار برابر قطر صادر شد تا نمایندگان رسانه‌های گروهی ایران نتوانند در نشست خبری حاضر شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.