کی‌روش: عده‌ای بسیار حرف می‌زنند اما برایم مهم نیستند/ مصدومان را دعوت کردم تا از نظر پزشکی تحت نظر باشند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

کارلوس کی روش

 

خانه ورزش: کارلوس کی روش در گفت‌وگویی که با برنامه تلویزیونی ورزش و مردم انجام داد، دربارهٔ دیدار ایران و تایلند اظهار داشت: این بازی بسیار اهمیت دارد و ما می‌خواهیم با عملکردی خوب ۳ امتیاز آن را کسب کنیم تا مسیر صعودمان به جام ملت‌های ۲۰۲۴ را هموارتر کنیم.

وی افزود: به هیچ عنوان این حریف را آسان نمی‌دانیم و معتقدیم هر بازی رسمی که در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا انجام می‌دهیم بازی مهمی است. 

کی‌روش دربارهٔ مرخصی خود خاطرنشان کرد: در این مدت کارهای مربوط به تیم ملی را انجام می‌دادم از جمله بازدید از زمین‌ها و هتل‌های مختلف و هماهنگی مسائل مربوط به تیم ملی ایران را پیگیر بودم با این حال یکسری صحبت‌های بسیاری انجام دادند که آن صحبت‌ها برایم اهمیتی ندارد و مهم این است که ما به کارهای خود برسیم و هماهنگی‌های لازم را بتوانیم  انجام دهیم و من هم بتوانم تجاربم را به فوتبال ایران منتقل کنم  تا به هدف مشترک‌مان دست یابیم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال دربارهٔ سبب مصاحبه‌ نکردنش نیز گفت: بسیار مهم است که ارتباط خوبی با هواداران و حامیان فوتبال داشته باشیم و مسائل پایه‌ای را به آنها منتقل کنیم اما زمانی که اشخاص بسیاری حرف می‌زنند و صحبت‌های مختلفی مطرح می‌شود احساس می‌کنم که بهتر است ساکت باشم و تمرکزم را بر روی کار خود بگذارم. 

کی‌روش دربارهٔ انتقادها به فهرست تیم ملی نیز گفت: بهتر است بسیار  وارد این مباحث نشویم، ما ۹۵ درصد بازی‌ها را حتی اگر از نزدیک نبینیم فیلم‌های آن را تماشا می‌کنیم و تک‌تک بازی‌ها و بازیکنان را بررسی می‌کنیم.

وی ادامه داد: من نمی‌توانم ۱۰ مهاجم یا ۱۰ مدافع را همزمان به تیم ملی دعوت کنم، ضمن آنکه باید توجه کنیم اردوی آگوست و سپتامبر (مرداد و شهریور) تیم ملی را از دست دادیم و چیزی که هواداران باید بدانند این است که ما اکنون ناچاریم ۲ کار را همزمان در این اردو انجام دهیم که چندان خوب نیست. 

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: این اولین اردوی تیم ملی بعد از بازی با کره‌جنوبی بود و به همین سبب تصمیم گرفتیم پایه‌های تیم ملی از همان بازی را برای بازی با تایلند نیز حفظ کنیم و البته برای توسعه بازیکنان جوان نیز به آنها فرصت دهیم به همین سبب بازیکنانی چون یعقوب کریمی و جهانبخش را به اردو دعوت کردیم. 

کی‌روش تاکید کرد: هدف دوم ما  و بررسی و تحت نظر گرفتن بازیکنان از نظر پزشکی بود بویژه بازیکنانی مانند خسرو حیدری و مهرداد پولادی برای زیر نظر گرفتن شرایط پزشکی به اردو دعوت کردیم.

وی دربارهٔ اینکه اکنون سبب دعوت شدن از حیدری و پولادی مشخص شده و در مورد انتقاداتی که به این دعوت بود پاسخ داد بله، تمام تصمیمات بنا به دلایل مختلف است. این گونه نیست که صبح از خواب بیدار شویم و بدون برنامه‌ریزی و تمرکز تصمیمی بگیریم ما فرصت بسیاری نداریم و باید با سرعت از فرصت‌های خود استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی گفت: باید بازیکنان را از نظر پزشکی تحت نظر بگیریم تا تیمی متحدتر و با شرایط ایده‌آل برای دیدارهای آینده داشته باشیم.

 

تسنیم

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.