گاتزتا؛ لوزانو گزینه بعدی روی میز ایرانی ها/ افشاردوست:مگر قرار است آنها برای ما تصمیم گیری کنند؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > والیبال – پای رائول لوزانو هم به گود سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران کشیده شد.

به گزارش ممتاز؛روزنامه گاتزتا دلا اسپورت که ظاهرا روی انتخاب جانشین خولیو ولاسکو زوم کرده،این بار اسم رائول لوزانو را گزینه روی میز ایرانی ها می داند.فدراسیون والیبال ایران که با جدایی خولیو ولاسکو با قطعیت لورنزو برناردی را سرمربی تیم ملی معرفی کرد اما هنوز در نیم کوچه امضای قرارداد گیر افتاده است.در این شرایط رئیس فدراسیون برای اینکه دستش خالی نماند مذاکره با بقیه کاندیداها را استارت زد،هرچند از توافق نهایی با برناردی ناامید نشده.

تا حدی که داورزنی رئیس فدراسیون والیبال هم گفت:« ما به خاطر اما و اگرهای  مطرح شده  پیشنهادات دیگری را هم بررسی کردیم . به همین خاطر با دو کاندیدای دیگر در حال مذاکره هستیم که با پایان مذاکرات اواخر هفته احتمالا با یکی از انها به جمع بندی نهایی می رسیم.»حالا از سرزمین چکمه خبر می رسد که در صورت عدم توافق ایران با برناردی ،رائول لوزانو کاندیدای ایران است. آنها آنقدر مطمئن هستند که حتی از دعوتنامه داورزنی  برای لوزانو و راهی شدن مربی ایتالیایی به تهران می گویند.با این حال محمود افشار دوست دبیر فدراسیون آب پاکی را روی دست همه می ریزد:«من تکذیب می کنم.درست است که اسم لوزانو در لیست اولیه کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی والیبال بود اما ما دعوتنامه ای برای او نفرستاده ایم.اصلا خبری از توافق نهایی نیست که بخواهیم دعوتنامه بفرستیم.با او هم صحبت کرده ایم اما هیچ چیز قطعی نشده.»

البته داورزنی هم هفته پیش گفته بود:«لوزانو که قبلا سرمربی لهستان بوده و چند باشگاه جزو کاندیداهای ما هست و با او هم مذاکره کرده ایم.مثل کاستالانی،پرندی،مک کاچن.اما فعلا کاندیدای اصلی نیست.»دبیر فدراسیون رو کردن گزینه جدید را به یک شرط می داند:«هنوز چیزی مشخص نیست. ما فعلا منتظریم بدانیم قضیه برناردی چه می شود. هنوز هم با او به جمع بندی نرسیده ایم.»او که انگار از خبر روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلا اسپورت خوشش نیامده می گوید:«گاتزتا خیلی تند رفته. انگار این روزنامه برای تیم ملی والیبال ایران ما تصمیم می گیرد که چه کسی سرمربی اش شود.»به نظر او همه کاندیداها شانس سرمربیگری تیم ملی را دارند:«ما همه امیدمان به خداست.همه کاندیداها شانس دارند،به شرطی که شرایط ما را قبول کنند.در آن صورت به توافق نهایی می رسیم.به هر حال اگر تا اخر هفته صبر کنید همه چیز روشن می شود.»

افشاردوست آمدن برناردی به ایران را کمرنگ نمی داند:«برنادری زمان بیشتری می خواهد.برای قرارداد با او حرف سر مسائل مالی نیست. تنها برناردی سرش شلوغ است . قراردادش اما و اگر دارد اما آمدنش کمرنگ نشده است.تنها مشکل این است اگر تیم او به فینال لیگ اروپا برسد و سهمیه جام باشگاه های جهان را بگیرد دیر به تیم ما می رسد. زمانی که دیگر حضور به درد ما نمی خورد.بنابراین دراین باره باید بیشتر فکر کنیم.»دبیر فدراسیون قطع همکاری برناردی با تیم لهستانی اش بعداز لیگ اروپا را هم یکی از نکات مورد بحث فدراسیون می داند:«بحث ما هم همین است.تکلیف باید روشن شود.البته من از جزئیات  قرارداد برناردی خبر ندارم.اما بعید می دانم لازم باشد بعداز لیگ اروپا بخواهیم برای قطع همکاری برناردی با تیم لهستانی اش خسارت بدهیم.به هر حال ما بعداز ۲۰ سال تجربه در والیبال تصمیمی می گیریم که والیبال لطمه نبیند.شک نکنید.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.