گلایه رئیس فدراسیون والیبال ازانتقادها علیه کواچ/داورزنی:رونالدو را داریم اما باید مراقب غضنفر باشیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > والیبال – رئیس فدراسیون والیبال می گوید محمد موسوی بزرگتر تیم ملی است و باید مراقب رفتارش باشد.

به گزارش ممتاز؛ از همان روزهای ابتدایی جدایی خولیو ولاسکو از تیم ملی والیبال ایران نگرانی ها در مورد جانشین او زیاد شد. در حالی که گزینه هایی چون برناردی، آناستازی، لوزانو و… از گزینه های فدراسیون بودند، سرانجام سکان هدایت والیبال ایران به اسلوبودان کواچ سپرده شد و حالا بسیاری معتقدند که این مربی صرب نمی تواند راه ولاسکو را ادامه دهد. هر چند محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نظر دیگری دارد و تاکید می کند که مردم نباید نگران نشستن کواچ روی نیمکت تیم ملی والیبال باشد: «اصلا نباید نگران باشیم. کواچ مربی بزرگی است و تاکنون برای توسعه والیبال تلاش بسیاری کرده. شاید مردم از این انتخاب ناراضی باشند اما با این حال روزنامه گاتزتا دلوا اسپورت ایتالیا در این باره نوشته که فدراسیون والیبال ایران در مورد انتخاب کواچ شکار بزرگی داشته است. مردم باید بدانند که کواچ مربی کاربلدی است و قابلیت های زیادی دارد. خیلی ها او را به خاطر کارهای معجزه آسایی که در والیبال انجام داده می شناسند.»

البته کواچ هنوز به ایران نیامده و قرار است محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال فردا (دوشنبه) به کشور ترکیه سفر تا با سرمربی جدید ملاقات کند. داورزنی در این مورد می گوید: «امیدوارم مردم به من اعتماد کنند. کواچ پنج سال است که مربی شده و عملکرد او در دو سال گذشته همه کارشناسان را تحت تاثیر خود قرار داده است. این ذهنیت غلط است که کواچ از نظر فنی مربی ضعیفی است. ما با انتخاب او یک گام رو به جلو برداشتیم و اینطور نبود که از روی ناچاری این مربی صرب را به ایران بیاوریم. ما سعی کردیم بهترین انتخاب ممکن را داشته باشیم و همین اتفاق هم افتاد.»

رئیس فدراسیون والیبال از هجمه انتقادات علیه مربی جدید تیم ملی تعبیر جالبی دارد: «ما حالا رونالدو را داریم اما باید مراقب غضنفر باشیم که به خودمان گل نزند.»

یک روز پس از فینال جام حذفی والیبال خبری روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفت که باعث غافلگیری دوستداران والیبال شد. محمد موسوی بازیکن تیم متین ورامین و تیم ملی والیبال به علت توهین به مسئولین فدراسیون والیبال تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت های والیبال در خارج و داخل ایران، باشگاهی و ملی محروم شد. اگرچه خود موسوی اعلام کرد که به کسی توهین نکرده و تنها درگیری لفظی بین او و مسئولان سالن بوده است اما داورزنی اعتقاد دارد واژه هایی که در این میان رد و بدل شده است در شان بهترین مدافع روی تور جهان نبوده است. او در مورد حواشی اخیر فدراسیون والیبال و محرومیت سنگین محمد موسوی گفت: «در حال حاضر همه چیز تحت کنترل است و سعی می کنیم بهترین تصمیم را بگیریم. به هر حال ما تشکیل جلسه خواهیم داد تا اتفاقات در مورد محمد موسوی شفاف شود. ما در فدراسیون ۱۸ دوربین داریم و به زودی مشخص خواهد شد که دقیقا چه اتفاق رخ داده است. آنچه که مشخص است یک سری واژه هایی به کار برده می شود که درست نیست من آنها را مطرح کنم. این چیزی نیست که بتوان از آن ساده گذشت. محمد موسوی از بازیکنان خوب کشور است و من هم او را دوست دارم اما او بزرگتر تیم است و باید بیشتر مراقب رفتارش باشد.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.