گالری طراحان آزاد میزبان نمایشگاه کتایون کرمی

۰۶خردادماه،

کتایون کرمی یک اثر تعاملی را از ۱۷ خرداد در گالری طراحان آزاد به نمایش می‎گذارد.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی هنرآنلاین، این اثر در حوزه اینترکتیو آرت است که در زبان فارسی آن را هنر تعاملی ترجمه می‎شود.

کرمی در گفت‎وگو با هنرآنلاین دربارهٔ این اثر توضیح داد: اثری که من قرار است در گالری طراحان ازاد ارائه کنم تنها یک ایسنتالیشن نیست، در واقع مخاطب باید با این اثر همراه شود و با آن ارتباط برقرار کند.

وی با بیان اینکه این اثر “پندار نیک،گفتار نیک، کردار نیک” نام دارد افزود: موضوع این کار اجتماعی است و من ترجیح می‌دهم دربارهٔ آن چندان توضیح ندهم تا مخاطب بدون پیش داوری با آن مواجه شود.

این هنرمند دربارهٔ هنر تعاملی توضیح داد: اگر مخاطب نخواهد با این نوع آثار درگیر شود یا کاری انجام دهد کل اثر بدون نتیجه خواهد بود زیرا در واقع این آدم‎ها می باشند که در این نوع کارها تاثیر اصلی را دارند.

کرمی ادامه داد: نظر شخصی من این است که حضور مخاطب در گالری یعنی اینکه او نسبت به کار کنجکاو است، اما باید دید که عکس‎العمل بعدی او مواجه با چنین آثار چگونه خواهد بود.

نمایش اثر کتایون کرمی در گالری طراحان آزاد از ۱۷ خرداد ماه آغاز خواهد شد و تا ۲۷ خرداد ادامه خواهد داشت.

علاقه‎مندان برای حضور در این کار هنری می‎توانند در تاریخ یاد شده ازساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری طراحان آزاد به نشانی میدان فاطمی، میدان گلها، میدان سلماس، پلاک پنج مراجعه کنند. گالری طراحان آزاد پنجشنبه‌ها تعطیل است.

انتهای پیام
۶۵/۳۲

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.