گتوزو سرمربی میلان برای بازی با پرسپولیس شد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پایگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس نوشت:

گنارو گتوزو به عنوان سرمربی تیم فوتبال ستارگان میلان به تهران سفر خواهد کرد.
درپی مذاکرات محمد رویانیان با مسئولان باشگاه میلان مبنی بر انتخاب یک فرد به عنوان سرمربی تیم ستارگان میلان نام گنارو گتوزو به عنوان سرمربی این تیم امروز به باشگاه پرسپولیس معرفی شد.
میلانی ها با چزاره مالدینی پدر پائولو مالدینی سرمربی مطرح ایتالیایی مذاکراتی داشتند اما وی به سبب بعضی مشکلات یا برنامه ریزی های قبلی از همراهی تیم ستارگان میلان در این سفر عذرخواهی کرد. همچنین آریگو ساچی نیز اعلام کرد نمی تواند تیم ستارگان میلان را در به سبب حضور در تورنومنت فوتبال پایه و همچنین سایر برنامه هایی که از قبل در نظر گرفته در زمان سفر میلانی ها به ایران این تیم را همراهی کند. آریگو ساچی اعلام کرد با توجه به اینکه اغلب نفرات اعزامی به تهران شاگردان وی بوده اند تمایل بسیاری داشته تا در این بازی خیریه نقشی داشته و به عنوان سرمربی تیم را همراهی کند.
پس از آن مسئولان تیم ستارگان میلان گفتگوهایی با گنارو گتوزو داشتند که این ستاره نامدار ایتالیایی موافقت خود را با سفر به تهران اعلام داشت. گتوزو سابقه ۳۶۸ بازی در سری آ ایتالیا ، ۷۲ بازی با پیراهن تیم ملی ایتالیا ، ۸۵ بازی در لیگ قهرمانان اروپا و ۵۳۹ بازی با میلان در جام های مختلف داشته است. وی ۳۲ بازی برای تیم اف سی سیون سوییس به عنوان بازیکن – مربی انجام داده و فصل پیش هم سرمربی تیم پالرمو بوده است.
گتوزو در گفتگو با نماینده مشترک دو باشگاه پرسپولیس و میلان گفته است: با توجه به اینکه عنوان این بازی صلح برای همه بوده و فلسفه برگزاری بازی های تیم ستارگان میلان مشارکت در امور خیریه نیز می باشد تمایل دارم تا در این بازی همبازیان سابقم را همراهی کنم. اینکه بخشی از عواید این بازی صرف حمایت از کودکان سرطانی می گردد اقدام شایسته ای است و شنیده ام که پرسپولیس پرطرفدارترین تیم فوتبال آسیاست و امیدوارم این بازی با حضور پرشمار تماشاگران برگزار شود.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.