گرانی مرغ به روایت معاون اول

جام جم آنلاین: معاون اول رئیس جمهور به چگونگی گران شدن مرغ اشاره کرد و گفت: وقتی حواله‌ها دو روز دیر جابه جا می‌شود این پول پرست‌های بی‌غیرت چنان هجوم می‌برند و یک دفعه قیمت را بالا می‌برند و با این اقدام از بازار ارز تهیه می‌کنند که در نتیجه این امر، قیمت‌ها افزایش می‌یابد.البته این‌ها یک تعدادی معدود از دلالان و کسانی‌اند که با خارجی‌ها هم پیمان هستند.

به گزارش ایلنا ، محمدرضا رحیمی در دومین روز از بیست و نهمین اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق کشور که در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار شد با اشاره به اینکه طرح هدفمندسازی یارانه‌ها از بی‌نظیر‌ترین اقداماتی است که در دولت احمدی‌نژاد انجام شده، اظهار داشت: متاسفانه اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها به کمک عوامل داخل و خارج فعلا متوقف شده است.

وی همچنین گفت: چند جلد کتاب از صهیونیست‌ها در وزارت اطلاعات در دست ترجمه است تا مردم بدانند در پشت صحنه پلید کارانی هستند که در برای متوقف کردن ایران نقشه می‌کشند.

شرط  حمایت از اوباما

لابی یهودی آمریکا “آیپک” اعمال فشار باراک اوباما رئیس جمهور کنونی این کشور علیه دولت ترکیه برای دست برداشتن از محاکمه چهار نفر از فرماندهان نظامی این رژیم به جرم دست داشتن در حادثه ناوگان آزادی و کشتی “ماوی مرمره” را شرط اصلی حمایت از وی در انتخابات آتی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، این فرماندهان ارتش صهیونیستی عبارتند از: گابی اشکنازی رئیس ستاد مشترک، یعازر فرد مارون و آویشای لیوی فرماندهان سابق نیروی هوایی و نیروی دریایی رژیم صهیونیستی و عاموس یدلین فرمانده سابق شعبه ضد اطلاعات ارتش صهیونیستی.

چالش انتخاباتی اصلاح طلبان

چالش انتخابات ریاست جمهوری دولت یازدهم برای جبهه اصلاحات تا آن اندازه بزرگ هست که تقریباً تمام ظرفیت‌های خود را برای این عرصه به میدان آورده‌اند.

روز پنج شنبه، ۲۲ تیرماه، عبدالله نوری و سیدمحمد خاتمی ضمن دیدار و گفتگو با یکدیگر بر لزوم تلاش برای برون رفت از وضعیت کنونی تاکید کردند.

عبدالله نوری نفر اولی بود که طی سخنانی که در حوالی نوروز امسال در جمع تعدادی از اصلاح طلبان در اصفهان مطرح کرده بود، پیرامون نوزایی اصلاح طلبان صحبتهایی را طرح کرده بود.

به گزارش ممتازنیوز ، این دیدار برای هماهنگی بین دو طیف رادیکال و سنتی اصلاح طلب و کاهش اختلافات سیاسی عبدالله نوری و سید محمد خاتمی صورت گرفته است.

دیدار شارون با صدام

یک پایگاه خبری صهیونیستی فاش کرد که “آریل شارون”‌ نخست‌‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی شامگاه بازداشت “صدام” در بغداد به سرمی‌برده و نخستین کسی بوده که دیکتاتور معدوم عراق را ملاقات کرده است.

پایگاه خبری دبکا در‌باره نحوه اسارت صدام توضیح می‌‌دهد که از جمله دلایل اسارت صدام، روی‌گردانی نگهبانان کاخ ریاست جمهوری از دیکتاتور عراق است، به نحوی که پس از پخش آخرین پیام صدام از رادیو عراق در ۱۶ نوامبر، آنها صدام را زندانی کردند.

این پایگاه صهیونیستی می‌‌افزاید: رئیس‌جمهور معدوم عراق، زندانی چاهی بود که نگهبانانش از زمان شورش، صدام را در آنجا نگهداری می‌‌کردند و در تمام طول این مدت، آنها صدام را با مواد مخدر و آرام‌بخش بیهوش می‌‌کردند تا هوشیار نباشد و به همین دلیل هنگام بازداشت به آن حالت و وضعیت رقت‌انگیز مشاهده شد.

پادگانی به نام لندن  

تدابیر امنیتی در لندن به مناسبت برگزاری بازیهای المپیک به طور اغرام آمیزی افزایش یافته به طوری که با مشاهده نظامیان در همه نقاط شهر ، تصاویر پادگانها در ذهن مردم تداعی می شود.

به گزارش شبکه تلویزیونی بی اف ام تی وی فرانسه، شرکت امنیتی که مسئول تامین امنیت بازیها بود به علت ناتوانی در استخدام ده هزار و چهارصد نیروی لازم برای این بازیها، از ماموریت خود بازماند و به این ترتیب نظامیان جای خالی این شرکت خصوصی را پر کرده اند.

در مجموع هفده هزار سرباز در لندن مستقر می شوند تا مانع هرگونه سوءقصدی شوند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.