گردهمایی منطقه۲ استانهای بانک اقتصادنوین

۲۸م آذر ،

بینا- در ادامه برگزاری گردهمایی‌های منطقه‌ای در بانک اقتصادنوین، گردهمایی کارکنان منطقه دو استان‌های این بانک با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل، معاونان، مدیران، کارکنان سرپرستی منطقه دو و خانوادهایشان در شهر رشت برگزار شد.
به گزارش بینا، دکتر محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل این بانک در جمع اعضای خانواده کارکنان بانک اقتصادنوین در سرپرستی منطقه دو استان‌ها گفت: صمیمیت، اعتماد متقابل، همدلی، گذشت بدون چشمداشت و هم‌پیمانی از جمله ویژگی‌های خانواده است که همه مدیران علاقه دارند این ویژگی‌ها در سازمان متبوعشان تسری یابد.
وی اظهار داشت: به طور حتم موفقیت هر فردی در مناصب گوناگون بدون حمایت‌های خانواده محقق نمی‌شود و همکاران بانک اقتصادنوین نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین با اشاره به اینکه رفتار همکاران در محیط خانه باید با صمیمیت، همدلی و همراهی توام باشد، گفت: اینکه همکاران در محل کار چه پست مقامی دارند مهم نیست، آنها باید در محیط خانواده فارغ پست و مقام محل کار، وظایف خود را در مقام پدر، همسر و دوست به نحو احسن ایفا کنند.
در این مراسم علی فکر آزاد سرپرست منطقه دو استان‌ها نیز طی سخنانی نشست مدیران با اعضای خانواده کارکنان سرپرستی منطقه دو استان‌ها را زمینه‌ساز نشاط و شادابی همکاران این بانک توصیف کرد و گفت: دستاوردهای سفر مدیران عالی رتبه به سرپرستی منطقه دو استان‌ها و برگزاری نشست مشترک با اعضای خانواده کارکنان این سرپرستی به طور حتم منشاء اثرات مثبت در بین کارکنان بانک در همه سطوح خواهد بود.
در این مراسم علیرضا لشگری پور مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی بانک اقتصادنوین نیز گفت: مدیریت آموزش بانک اقتصادنوین هم راستا با تدوین بسته آموزشی برای همکاران، بسته‌های ویژه آموزشی برای خانواده همکاران پیش‌بینی کرده است که این بسته علاوه بر آشنایی خانوده همکاران با بانک، زمینه را برای آشنایی همسران کارکنان با دغدغه‌های کار در بانک فراهم می‌کند.
لازم به ذکر است در دیدار مدیرعامل بانک اقتصادنوین با خانوده کارکنان بانک اقتصادنوین، متین دورباش همسر محمد باقر موثقی رئیس شعبه سبزه میدان رشت و جمیله صفر پور همسر علی اکبر رجب‌زاده رئیس شعبه لاهیجان به نمایندگی از خانواده همکاران سرپرستی منطقه دو استان‌ها به ایراد سخرانی پرداختند.
در سفر یکروزه مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران بانک اقتصادنوین به سرپرستی منطقه دو استان‌ها دکتر محمدهاشم بت‌شکن و هیات همراه از شعب این بانک در شهر رشت بازدید و با همکاران این شعب به گفت‌وگو پرداخت، ضمن اینکه بهرام فتحعلی رئیس هیات مدیره نیز به همراه تعدادی از معاونین و مدیران از شعب بانک اقتصادنوین در سرپرستی منطقه دو استان‌ها بازدید کرد.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.