گروه ˝اوهام˝ اردیبهشت می‌آید

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه ˝اوهام˝ اردیبهشت ماه سال جاری در تهران به اجرای برنامه می‌پردازد.

رسول ترابی، مدیر شرکت آوای دوران در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم و قرار است گروه “اوهام” اردیبهشت ما سال جاری در تهران و در مجموعه فرهنگی میدان آزادی به اجرای برنامه بپردازد.

ترابی در ادامه خاطرنشان کرد: در این کنسرت شهرام شعرباف قطعاتی از آلبوم تازه گروه اوهام با عنوان “این خرقه بیانداز” را در کنار سایر قطعات برای مخاطبان اجرا می‌کند. همچنین اشعار از حضرت حافظ است و قطعات توسط شهرام شعرباف آهنگسازی و تنظیم شده است.

مدیر شرکت آوای دوران تاکید کرد: در این کنسرت شهرام شعرباف (گیتار، کیبورد، پرکاشن)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، پویا شمالی (گیتار باس)، سامان وندادی (تار، سه تار، کمانچه)، روزبه قلیپور (درامز، دف)، ماهان میرعرب (گیتار) و… از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

رسول ترابی در ادامه افزود: در این کنسرت ۱۰ قطعه اجرا می‌شود و نام بعضی از قطعات آن رسم عاشق کشی، لب لعلش،مترل ویران، صلاح کار، نامه، زاهدخلوت نشین، قدح، این خرقه بینداز، مسلمانان مرا وقتی دلی نبود و… است.

مدیر شرکت آوای دوران در پایان گفت: اعضای گروه اوهام در حال تمرین می باشند و به زودی خبرها دقیق این کنسرت انعکاس می‌یابد.

 

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.