گزارش تصویری و متنی موسیقی ایرانیان از کنسرت سهراب پاکزاد

۲۲ آبان ،

موسیقی ایرانیان – مصطفی امامی: کنسرت پاییزی سهراب پاکزاد در میان استقبال پر شور هوادارانش شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، سهراب پاکزاد که اولین حضور مستقل خود میان هوادارانش را تجربه می‌کرد در ابتدای مراسم گفت: «برای دیدار شما لحظه شماری می‌کردم و حالا خوشحالم که توانستم بعد از یک سال، باز هم با شما ملاقات کنم.‌ای کاش می‌شد هر شب و هروز در کنار شما بود و از با هم بودن لذت ببریم.»

پیش از حضور گروه نوازندگان، کلیپی که در آن تک تک اعضای گروه معرفی می‌شدند پخش شد، که کار جالب و زیبایی هم از آب در آمده بود.

یکی دیگر از نکات جالب این کنسرت جذاب، تک نوازی ویولن توسط نیما وارسته (رهبر ارکستر) بود که با اسقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه شد.

در روزهایی که ترافیک سنگینی در حوزه کنسرت‌های موسیقی ایجاد شده است، برگزاری موفق کنسرت پاکزاد نشان داد می‌توان روی او به عنوان خواننده خوب و موفق موسیقی پاپ کشورمان حساب ویژه‌ای باز کرد.

بد نیست بدانید در کنسرت شب گذشته سهراب پاکزاد هنرمندانی چون ماه چهره خلیلی، نگار فروزنده، سحر دولتشاهی، لاله اسکندری، دانیال عبادی، بنیامین بهادری، امیر آقایی و سام درخشانی نیز حضور داشتند.

در ادامه می توانید عکس های مهدی فلک بلند از این کنسرت را ببینید.

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.