گشایش بیست و دومین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف از فردا

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

معاون بازاریابی و تنظیم روابط سازمان توسعه تجارت ایران از گشایش بیست و دومین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف در تهران خبر داد.

فرش

خبراقتصادی:رضا توفیقی افزود: این نمایشگاه از فردا اول مهر ماه با حضور مقامات عالی رتبه کشوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفرای کشورهای خارجی در تهران، روسای اتحادیه های فرش و صنوف مرتبط با فرش در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

وی گفت: این نمایشگاه با حضور ۵۷۳ مشارکت کننده در فضایی بالغ بر ۲۵ هزار متر مربع برگزار می گردد که در مقایسه با سال قبل نشان دهنده رشد ۱۰ درصدی فضای تحت پوشش نمایشگاه است.

وی افزود: همچنین هماهنگی های لازم برای میزبانی بیش از ۲۰۰ نفر در قالب هیات های تجاری-بازاریابی از ۱۷ کشور از جمله کشورهای آلمان، ژاپن، چین، برزیل، نیوزلند، دانمارک، فرانسه، اردن، عراق، ترکیه و چند کشور دیگر صورت گرفته است.

توفیقی در پایان گفت: اعضای این هیات ها ضمن بازدید از نمایشگاه فرش دستباف و آشنایی با توانمندی های صادراتی ایران در زمینه فرش دستباف در نشست مذاکرات تجاری رو در رو با تجار و بازرگانان و تشکل های صادراتی ایرانی حضور خواهند داشت.

یادآور می گردد بیست و دومین نمایشگاه فرش دستباف ایران از فردا (اول مهرماه) در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران به مدت یک هفته پذیرای علاقه مندان به این هنر-صنعت است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.