گشایش مجمع رادیو تلویزیون آسیاواقیانوسیه درسئول

چهل و نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه های رادیو و تلویزیون آسیا و اقیانوسیه در سئول پایتخت کره جنوبی گشایش یافت .

به گزارش واحد مرکزی خبر، بیش از ششصد تن از روسا و مقامات  عالی رتبه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه در این نشست درباره همکاری بیشتر، انتقال تجربه و حرکت در جهت ایجاد قطب رسانه ای مقتدر و مستقل از نظام رسانه ای انحصار گرایانه گفتگو می کنند .
عزت الله ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما به عنوان میهمان ویژه ، در مراسم رسمی گشایش نشست مجمع عمومی اتحادیه رادیو تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه که با سخنان لی میون باک رییس جمهور کره جنوبی بر گزار شد حضور داشت .
رییس جمهور کره جنوبی با اشاره به فراگیری و گستردگی اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه گفت این اتحادیه نقش بسیار مهمی در تحولات و مقابله با چالش های فرا روی جهان دارد.
در حال حاضر این اتحادیه با شصت کشور عضو و پوشش سه میلیارد و پانصد میلیون نفر از جمعیت جهان با دو هزار و پانصد نفر زبان گوناگون با نفوذ ترین اتحادیه رسانه ای شناخته می شود.
رییس رادیو و تلویزیون کره جنوبی که ریاست دوره ای اتحادیه ا بی یو را نیز به عهده دارد به خبرنگار صدا و سیما گفت اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه مجموعه ای قدرتمند و منسجم است و می تواند با همکاری سازمان یافته به توسعه کشورهای عضو کمک کند.
آقای ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما فردا در نشست چهل و نهم مجمع عمومی این اتحادیه سخنرانی می کند .


IRIBNews RSS MoreNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.