گفتمان خدمت به نظام معیار اعتدال است

اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با بیان اینکه در دوران اصلاحات، این مفهوم در میان اصلاح‌طلبان هزار معنی پیدا کرد، گفت: به نقل از “مقام معظم رهبری” گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان خدمت در قالب جمهوری اسلامی است و هر دولتی کمر همت و خدمت را براساس محکمات نظام و قانون اساسی و چشم انداز ۲۰ ساله ببندد، موفق خواهد بود.

“سیدکمال سجادی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مفهوم اعتدال و لزوم بکارگیری منشور آن گفت: متاسفانه در ایران اغلب گروهی مفهوم و اصطلاحی را مطرح کرده و در آینده به جای پرداختن به آن، مفهوم را فراموش می‌کنند.
 
وی ادامه داد: برای مثال واژه “اصلاحات” واژه‌ای بسیار متعالی است، اما گاهی با نام این واژه و  تحت مفهوم اصلاحات از خط قرمز عبور می‌کنند و فتنه اخیر (فتنه ۸۸) نمونه‌ای از آن است.
 
سجادی با بیان اینکه در دوران اصلاحات، این مفهوم در میان اصلاح‌طلبان هزار معنی پیدا کرد، اظهار داشت: نگرانی ما این است که گفتمان اعتدال نیز به این سرنوشت دچار شود.
 
وی با بیان اینکه باید مشخص شود اعتدال به چه معناست، تاکید کرد: اگر معنای اعتدال این است که گفتمان انقلاب اسلامی و خط امام و رهبری دنبال شود، خوب است که آن را در سیاست‌های داخلی و خارجی و معیشت مردم دنبال کنیم، بنابراین برای تشریح مفهوم اعتدال متر و معیار مناسبی چون گفتمان انقلاب اسلامی، منویات مقام معظم رهبری باید در نظر گرفته شود.
 
سجادی با بیان اینکه تعریف منشور اعتدال میان جناح‌ها کار به جایی نخواهد برد، بیان داشت: دولتمردان باید تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات اساسی کشور بکار گرفته و از نظریه‌پردازی‌های خاص که قائل به آن نیستند، اجتناب کنند.
 
وی با بیان اینکه نظریه‌پردازی و ارائه مفهومی انتزاعی از حضرت امام زمان (عج) و ایرانیت در دولت نهم و دهم به جایی نرسید، تصریح کرد: به نقل از “مقام معظم رهبری” گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان خدمت در قالب جمهوری اسلامی است و هر دولتی کمر همت و خدمت را براساس محکمات نظام و قانون اساسی و چشم انداز ۲۰ ساله ببندد، موفق خواهد بود.
 
دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در پایان ضمن آرزوی توفیق دولت یازدهم و کابینه خاطرنشان کرد: مشکلات امروز کشور و نیاز مردم، معیشت، بحران اقتصادی و بازسازی رابطه با جامعه بین‌الملل است، بنابراین برای تحقق این هدف متعالی برای  دولت تدبیر و امید و رئیس آن آرزوی توفیق می‌کنیم.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.