گفت‌وگوی تلفنی مشعل و عباس

۲۷ آبان ،

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی تماس تلفنی با خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” راه‌های مقابله با تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین “وفا”، محمود عباس در این تماس تلفنی با مشعل راه‌های مقابله با تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه و جلوگیری از تحمیل درد و رنج‌های بیشتر به ملت فلسطین را بررسی کرد.

این در حالی است که عباس روز جمعه تاکید کرده بود که تجاوزات ۳ روز اخیر رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه سعی در ضربه زدن به پروژه ملی فلسطین را دارد.

وی که در رام‌الله سخنرانی می‌کرد، خاطرنشان ساخت که وی با محمد مرسی، رئیس جمهور مصر توافق کرده است که از هر راهی برای آرامش اوضاع در باریکه غزه استفاده شود.

عباس همچنین از تماس خود با بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد خبر داد که قرار است طی دو روز آینده برای بررسی اوضاع باریکه غزه به اراضی اشغالی فلسطین مسافرت کند.

به گزارش تفسیری مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در عین حال تصریح کرد که تماس‌هایی را هم با بعضی از کشورها برقرار کرده و خواستار مداخله آنها با استفاده از تمامی ابزارهای ممکن برای مقابله با تجاوز رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه شده است تا زمینه وحدت و آشتی ملی میان گروه های فلسطینی فراهم آید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.