گواهی:مهم‌ترین تهدید موجود ناامید کردن مردم از نظام اسلامی است

سه شنبه ۳ مرداد – ۰۱:۳۰:۳۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، مهم‌ترین تهدید موجود را ناامید کردن مردم از نظام اسلامی برشمرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی در گردهمایی مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی بسیجیان ناحیه کربلا سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ روشنگری را وظیفه هادیان ذکر کرد و گفت: بعد از پیروزی در دفاع مقدس، جنگ نرم را نیز تا حدودی با موفقیت گذراندیم، اما تهدیدها همچنان ادامه دارد. در حال حاضر ما جنگ اقتصادی را در پیش‌رو داریم که نیاز به روشنگری دارد و آن وظیفه شما هادیان است. شما در صحنه‌های مختلف خوب درخشیدید، لذا مسائل روز را جدی پیگیری کنید.
وی افزود:مهم‌ترین تهدید موجود؛ ناامیدکردن مردم از نظام جمهوری اسلامی است و بهترین نسخه مقابله با آن امید دادن به مردم است.
گواهی با اشاره به مطرح شدن موضوع رابطه با آمریکا اظهار داشت: می‌گویند رهبر کمی از مواضعش کوتاه بیاید تا با آمریکا رابطه برقرار کنیم، مگر قبل از انقلاب که کشور ما نوکر آنها بود چه گلی به سرمان زدند، غیر از عقب‌ماندگی اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی چیز دیگری عایدمان شد که حالا ما بیایم و با آنها دست دوستی بدهیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ با توجه به نقش خطیر رهبری خاطر نشان کرد: بعد از امام (ره) کسی تصور نمی‌کرد که انقلاب ایران موفق شود؛ اما مقام معظم رهبری با اقتدار این سکان را به دست گرفتند و طی ۲۲ سال همچنان زبانزد عام و خاص هستند و لحظه به لحظه بر قدرت کشور افزوده می‌شود. لذا دشمن که پی به قدرت و عظمت ولایت فقیه برده است سعی می‌نماید برای متزلزل کردن این قدرت هجمه‌های بسیاری را بر آن وارد سازد. در این شرایط حساس تنها مسائلی که ما را به ساحل موفقیت رهنمون می‌سازد، هوشیاری، آگاه‌سازی، روشنگری مردم ، پرداختن به متن مسائل وعدم توجه به حاشیه‌سازی منافقان است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۴۱۳۳۰۳۴۶۵۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.