گوشی تازه گوگل ۳۴۹ دلار

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

عده‌ای در Amazon.com درحال فروش قاب محافظ این گوشی می باشند و گمانه زنی‌ها از احتمال ارائه Nexus 5 در بازه زمانی هفت تا ۱۰ آبان (۳۰ اکتبر تا دو نوامبر) خبر می‌دهد.

بعد از هفته‌ها شایعات درمورد مشخصات، قیمت، و تاریخ انتشار یافتن نسل تازه گوشی‌های گوگل موسوم به Nexus 5، چندی پیش گوگل قیمت این تلفن هوشمند را برای مدتی به روی پایگاه اینترنتی گوگل پلی فرستاد.

Nexus 5 برای مدتی برروی پایگاه اینترنتی گوگل پلی در کنار Nexus 7 و Nexus 10 قرار گرفت و قیمت نسخه ۱۶ گیگابایتی آن ۳۴۹ دلار اعلام شده بود. اگرچه هنگامی که برروی لینک مورد نظر کلیک می‌کردیم هیچ صفحه‌ای ظاهر نمی‌شد و بعد از گذت زمانی کوتاه دوباره اسم Nexus 5 از روی پایگاه اینترنتی برداشته شد و جای خود را به Nexus 4 داد.

سایت سی نت در این رابطه نوشته است: عده‌ای در Amazon.com درحال فروش قاب محافظ این گوشی می باشند و گمانه زنی‌ها از احتمال ارائه Nexus 5 در بازه زمانی هفت تا ۱۰ آبان (۳۰ اکتبر تا دو نوامبر) خبر می‌دهد.

صفحه نمایش این تلفن هوشمند ۱۲٫۵ سانتی‌متر (پنج اینچ) است در کنار پردازنده‌ی چهارهسته‌ای Nexus 5 که قدرت ۲٫۳ گیگاهرتز را به کاربران ارائه می دهد، مجهز به حافظه‌ی موقت (رم) سه گیگابایتی است که این مولفه از دیگر فاکتورهایی است که این گوشی تازه شرکت گوگل را در کنار Galaxy Note 3 سامسونگ از سایر رقبایش متمایز می‌سازد.

به نظر می‌رسد Nexus 5 اولین گوشی هوشمندی باشد که اندروید ۴٫۴ موسوم به Kit Kat را تجربه خواهد کرد. با توجه به قیمت ۳۴۹ دلاری این گوشی و امکانات آن به نظر می‌رسد که Nexus 5 بتواند تمامی رقیب‌هایش را کنار بزند علاوه بر این با توجه به این موضوع که این گوشی توسط شرکت ال.جی عرضه ‌می‌شود امکان کاهش فروش LG G2 افزایش می‌یابد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.