یوتا به نفع لیکرز باخت

۲۱فروردین۱۳،

تیم بسکتبال یوتا جاز که با باخت قبلی لیکرز موفق به پس گرفتن رده هشتم کنفرانس غرب شده بود با شکست مقابل اوکلاهاما سیتی بار دیگر جای خود را به تیم پرطرفدار لس آنجلس داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم اوکلاهاما سیتی که با داشتن کوین دورنت در فینال فصل قبل لیگ ان بی ای میامی را هم به دردسر انداخت، رقیب آسانی برای یوتا جازی نبود که به تک تک بردهای پایان فصل برای نگه داشتن جایگاه آخر پلی آف احتیاج دارد. تیم یوتا جاز با شکست ۹۰ بر ۸۰ مقابل اوکلاهاما سیتی بار دیگر رده هشتم کنفرانس غرب را به لس آنجلس لیکرز تقدیم کرد هر چند بازیکنان این تیم اعتقاد دارند که شانسهای آنها با سه بازی باقیمانده فصل عادی از بین نرفته است.
 
کوین دورنت با ۲۱ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۹ پاس گل ستاره این بازی بود و ال جفرسون با ۱۵ امیتاز و یازده ریباند برترین بازیکن یوتا به شمار می آمد.

در شب باخت یوتا، تیم لس آنجلس لیکرز هم با ۳۰ امتیاز، شش ریباند و شش پاس گل کوبی برایانت با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۶ رقیب قعر جدولی خود نیواورلئانز را برد. آنتونی دیویس جوان با ۱۸ امتیاز و ۱۴ ریباند بهترین آمار هورنتز را داشت.

در حالی که استیو نش گارد راس مصدوم لیکرز هنوز هم شرایط بازی ندارد، بازی برای لیکرزی ها تا حدی گره خورد اما ۲۳ امتیاز از ۳۰ امتیاز برایانت در کوراتر چهارم تیم لس آنجلس را بالا نگه داشت. لیکرز امشب بازی دیگری با پورتلند خواهد داشت.

پنجمین بازی بالا ۳۵ امتیازی برای کارملو

کارملو آنتونی که در میان بهترین گلزنان لیگ جای کوین دورنت را در صدر گرفت و عنوان پرفروشترین پیراهن لیگ را از لبرون جیمز ربود، بار دیگر ۳۶ امتیاز به دست آورد تا این پنجمین دیداری باشد که امتیازات ستاره نیکز از ۳۵ امتیاز پایینتر نیامده است.

نیویورک نیکز سیزدهمین برد پیاپی خود را با نتیجه ۱۲۰ بر ۹۹ مقابل واشنگتن ویزاردز به دست آورد و آنتونی علاوه بر ۳۶ امتیاز، هشت ریباند و شش پاس گل داشت. جان وال هم با ۳۳ امتیاز بهترین بازیکن واشنگتن بود.

تیم نیکز با این نتیجه عنوان قهرمانی گروه آتلانتیک را بعد از نزدیک ۲۰ سال به دست آورد.
تیم بروکلین نتز همشهری نیکز هم با نتیجه ۱۰۴ بر ۸۳ فیلادلفیا را برد. بروک لوپز با ۲۹ امتیاز و یازده ریباند بهترین بازیکن نتز و نیک یانگ با ۱۸ امتیاز بهترین یار فیلادلفیا بودند.

باخت دوباره فینیکس بدون حدادی

حامد حدادی بعد از یازده دقیقه فرصت بازی مقابل نیواولئانز با تصمیم سرمربی مقابل هیوستون روی نیمکت نشست و تیم فینیکس هم باخت دیگری را با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۸ تجربه کرد. لوئیز اسکولا با ۲۸ امتیاز و هشت ریباند بهترین بازیکن فینیکس و جیمز هاردن با ۳۳ امتیاز، شش ریباند و شش پاس گل ستاره بازی بودند.

ممفیس گریزلیس تیم سابق حدادی با ۲۰ امتیاز و هفت پاس گل کنلی موفق به شکست ۹۴ بر ۷۵ شارلوت بابکتز شد.
 
تورنتو دومین تیم حدادی در این فصل هم ۱۰۱ بر ۹۸ شیکاگو بولز را برد. کایل لائوری با ۱۳ امتیاز و ۱۰ پاس گل بهترین بازیکن تیم کانادایی بود.

برد میامی با بازگشت لبرون

لبرون جیمز بعد از چند جلسه غیبت به خاطر مصدومیت با ۱۸ امتیاز، هفت ریباند و هفت پاس گل مقابل میلواکی بازگشت و سبب برد ۹۴ بر ۸۳ تیمش در این دیدار شد.

برندون جنینگز با ۳۰ امتیاز بهترین بازیکن میلواکی در این دیدار بود. این شصت و یکمین برد میامی در این فصل محسوب می شد.

تیم کلیولند اولین تیم لبرون جیمز در مقابل ا نتیجه ۹۹ بر ۹۴ از ایندیانا شکست خورد. کایری ایروینگ بازیکن جوان کلیولند با ۲۹ امتیاز، سه ریباند و هفت پاس گل بهترین بازیکن این دیدار بود.
در آخرین دیدار سه شنبه شب هم تیم گلدن استیت موفق به بردد ۱۰۵ بر ۸۹ مینه سوتا با ۳۰ امتیاز تامپسون شد./آق
  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.