یک تبلت ایتالیایی با دو سیستم‌عامل

۳۰م دیماه ،

 

یک شرکت ایتالیایی به نام DaVinci Mobile Technology به تازگی تبلتی ویژه و تازه را به بازار معرفی کرده است. این تبلت که با نام Kite به بازار معرفی شده است، ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی دارد.
تبلت Kite مبتنی بر دو سیستم‌عامل آندروید نسخه ۴ و سیستم‌عامل Ubuntu 12 است که امکان تغییر بین این دو سیستم‌عامل را به راحتی برای کاربرانش فراهم می‌آورد تا به این ترتیب کاربران این تبلت بتوانند از مزایای هر دو پلت‌فرم به سادگی استفاده کنند. نمایشگر بزرگ این تبلت از نوع LCD تمام لمسی با اندازه ۱/۱۰ اینچ است که تصاویر را با وضوح HD و برابر ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر امکان دریافت چند نقطه لمسی به صورت همزمان را داشته و زاویه دید آن به ۱۷۸ درجه می‌رسد.
 
 
این تبلت ایتالیایی دارای پردازنده چهار هسته‌ای Exynos شرکت Samsung است که با سرعت ۴/۱ گیگاهرتزی کار می‌کند. رم این دستگاه هم از نوع DDR3 با ظرفیت دو گیگابایت است. کارت گرافیک این محصول مدل Mail-400MP از ARM بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن از طریق کارت‌های حافظه تا ۳۲ گیگابایت قابل افزایش و ارتقا است. این تبلت دارای وب‌کم VGA بوده و از دوربین پشتی نسبتا ضعیفی با وضوح ۲ مگاپیکسل بهره می‌برد. امکانات دیگر این تبلت شامل Wi-Fi، بلوتوث، A-GPS، حسگر ژیروسکوپ و پورت استاندارد ۵/۳ میلیمتری هدفون است. ابعاد این دستگاه برابر ۵/۹ در ۱۶۴ در ۳/۲۵۸ میلیمتری بوده و باتری آن در هر بار شارژ کامل امکان کار مداوم تا ۵/۵ ساعت را برای کاربرانش فراهم می‌آورد. شرکت DaVinci Mobile Technology اعلام کرده است که این تبلت ویژه و تازهش را به زودی و با قیمت ۳۰۰ یورویی به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند. 

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.