یک زائر ایرانی دیگر در عراق جان باخت

رسانه‌های عراقی از جان باختن یک ایرانی دیگر در پی حادثه رانندگی در کاظمیه خبردادند.

یک زائر ایرانی دیگر در عراق جان باخت

به گزارش ممتاز نیوز، رسانه‌های عراقی دوشنبه شب اعلام کردند در پی یک حادثه رانندگی در منطقه کاظمیه در بغداد عراق، یک زائر زن ایرانی جان خود را از دست داد و شماری نیز زخمی شدند.

شبکه السومریه نیوز عراق به نقل از یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد: یک زائر ایرانی در نتیجه سانحه تصادف زیر پل الدبش در نزدیکی منطقه الحریه جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر نیز مجروح شد.

شبکه الرشید عراق نیز با اعلام این خبر، به نقل از یک منبع امنیتی گفت: این زائر زن ایرانی ۷۷ ساله بوده و فرد مجروح نیز ۵۱ سال داشته است. کانال صابرین نیوز با اعلام این خبر، شمار افراد مجروح شده را ۳ نفر اعلام کرد.

گفتنی است روز گذشته نیز شبکه الحره اعلام کرد دست کم ۱۴ نفر روز یکشنبه در حادثه تصادفی که در پی آن یک اتوبوس زوار ایرانی با یک تانکر حامل مشتقات نفتی بر خورد کرد، جان باختند.

خبرنگار الحره به نقل از یک منبع در پلیس عراق اعلام کرد این حادثه دلخراش که در استان بابل در ناحیه شوملی رخ داد، به جان باختن ۱۴زائرایرانی که در حال سفر به مقصد کربلا در آستانه اربعین حسینی بودند منجر شد.

یک منبع در پلیس عراق گفت: اتوبوس حامل زوار ایرانی با یک دستگاه تریلر حامل مشتقات نفتی برخورد کرد که در پی این ماجرا، دو خودرو آتش گرفتند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.