یک میلیارد ریال جایزه به «همراهی٢» صاپ بانک صادرات ایران

برگزیدگان مرحله نهایی طرح «همراهی ٢» برای دعوت به استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری و اپلیکیشن پرداخت صاپ بانک صادرات ایران یک میلیارد ریال جایزه گرفتند.

یک میلیارد ریال جایزه به «همراهی٢» صاپ بانک صادرات ایران

به گزارش ممتاز نیوز، ۶٩ برگزیده مرحله چهارم و پایانی طرح «همراهی ٢» این بانک در فصل پاییز مشخص شد و جایزه برتر ٢٠٠ میلیون ریالی این دوره به نادعلی قربانی شیاده از مدیریت شعب استان مازندران تعلق گرفت.

طرح «همراهی٢» صاپ با هدف توسعه و ترویج قابلیت‌های اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران (صاپ) و سهولت استفاده کاربران از خدمات بانکداری غیرحضوری این اپلیکیشن اجرایی شده بود. بر اساس این طرح تمامی هموطنان و مشتریان بانک صادرات ایران و سایر بانک‌های عضو شبکه شتاب با معرفی و دعوت به عضویت دوستان و سایر کاربران برای نصب اپلیکیشن «صاپ»، امتیاز کسب کرده و با تداوم این دعوت در طول دوره‌های سه‌ ماهه، بدون قرعه‌کشی از ۵ میلیون تا ٢٠٠ میلیون ریال جوایز این طرح برخوردار شدند.

با پایان یافتن مرحله چهارم این طرح (اول مهر‌ماه تا پایان آذرماه سال ١۴٠٠)، اسامی ۶٩ دارنده بیشترین امتیازات این طرح مشخص شد که بر این اساس، جایزه برتر این دوره به ارزش ٢٠٠ میلیون ریال به نادعلی قربانی شیاده از مدیریت شعب استان مازندران تعلق گرفت. مجتبی بیکی جوزم نفر دوم این طرح از استان یزد برنده ١۵٠ میلیون ریال، محمد مهراد نفر سوم از استان مازندران برنده ٨٠ میلیون ریال، محمد مجتبی کردی کریم‌آبادی نفر چهارم از مدیریت شعب استان کرمان برنده ۵٠ میلیون ریال، سجاد صالحی از مدیریت شعب استان خراسان‌رضوی و حبیب جهانی‌پور فتیده از مدیریت شعب استان گیلان هر یک برنده ٣٠ میلیون ریال شدند.

همچنین نفرات ٧ تا ١٠ این دوره هر کدام ١۵ میلیون ریال و رتبه‌های ١١ تا ٣١ هر کدام ١٠ میلیون ریال و رتبه‌های ٣٢ تا ۶٩ نیز هر یک پنج میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

برای مشاهده فهرست اسامی ۶۹ برنده این دوره کلیک کنید

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.