یک میلیون و ۸۰۰ هزار کشاورز، روستایی و عشایر کشور تحت پوشش صندوق بیمه هستند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یک میلیون و ۸۰۰ هزار کشاورز، روستایی و عشایر کشور تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور هستند.

یک میلیون و ۸۰۰ هزار کشاورز، روستایی و عشایر کشور تحت پوشش صندوق بیمه هستند

به گزارش ممتاز نیوز، سید صولت مرتضوی عصر پنجشنبه در حاشیه سفر به شهر مقدس قم در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار دارند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر از جمله اقدامات جمهوری اسلامی در راستای تکافل اجتماعی است که درصد قابل توجهی از افراد، تحت پوشش این صندوق قرار دارند.

مرتضوی با بیان اینکه جمعیت جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به ۸ دهک درآمدی تقسیم می‌شوند افزود: به هر میزانی که بیمه گذار پرداخت کند از محل منابع دولتی دو برابر به بیمه فرد افزوده می‌شود.

مرتضوی عنوان کرد: صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر از پایدارترین صندوق‌های تحت پوشش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است که امیدواریم افراد تحت پوشش آن افزوده شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: به هر کدام از بازنشستگان تخت پوشش بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی بدون دریافت چک، سفته و ضامن پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.