یک پلان “مختارنامه” به کل تاریخ سینمای کشورهای حاشیه‌ی ما می‌ارزد/”سیروس مقدم” به خوبی مخاطب را می شناسد

۸فروردین ۱۳،

یک پلان “مختارنامه” با توجه به موفقیت ما در سریال سازی و غنی بودن آن به کل تاریخ سینمای کشورهای حاشیه‌ی ما می ارزد.

به گزارش خبرنگار حوزه‌ی رادیو تلویزیونممتازنیوز، شب قبل در برنامه “سین مثل سریال”، “بهنوش طباطبایی” بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: صادقانه برای مردم و دل آن‌ها کار کردن ساده نیست و هنگام مورد پسند واقع شدن یک اثر حال خوبی به ما دست می‌دهد زیرا که ابزار کار ما روح و احساسمان است.

وی ادامه داد: برای سریال “چهار دیواری” از دفتر “سیروس مقدم ” به من زنگ زده شد و من هنگام رفتن به آن جا قصه را شفاهی از زبان “سعید آقاخانی” شنیدم و در طی گوش دادن به قصه سوال چرایی انتخاب من برای این نقش در ذهنم مطرح بود اما کارگردان این اثر به من گفت که در این اثر به سبب یک طنز موقعیت باید جدی‌‌ بازی کنم.

این بازیگر عنوان کرد: “سیروس مقدم” به خوبی مخاطب خود را می‌شناسد و “پایتخت” در ادامه “چهاردیواری” کاری است که مردم را بسیار شاد می کند و این شاد کردن دل مردم توسط یک فرد یعنی مورد محبت خدا قرار گرفتن و این خود بهترین عبادت است.

“طباطبایی” اظهار داشت: من با تعجب درمورد تلویزیون صحبت می کنم زیرا تلویزیون سبب تولد، رشد و بالندگی من در دنیای بازیگری شد ما در تلویزیون در سریال سازی موفق هستیم و یک پلان “مختارنامه” به کل تاریخ سینمای کشورهای حاشیه‌ای ایران می‌ارزد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.