۱۰۰ هزار خدمت بشردوستانه جوانان هلال‌احمری در ۴ روز

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر از بهره‌مندی ۹۹ هزار و ۸۲۵ مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه جوانان این سازمان در چهار روز ابتدایی اجرای طرح و در سراسر کشور خبر داد.

۱۰۰ هزار خدمت بشردوستانه جوانان هلال‌احمری در ۴ روز

به گزارش ممتاز نیوز، دکتر محمد گلفشان در تشریح خدمات این سازمان در طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی گفت: در چهار روز ابتدایی اجرای طرح تا روز ۲۸ اسفندماه و با مشارکت و تلاش ۳۷۸۳ نفر/روز جوانان هلال‌احمری، ۳۵ هزار و ۱۴۵ مسافر نوروزی از خدمات ایستگاه‌های ایمنی و سلامت سفر (اطلاع‌رسانی در زمینه کرونا و نقاط پرخطر) بهره‌مند شدند.

وی افزود: در این مدت جوانان در قالب تیم‌های سحاب، ۳۲۹۰ مورد آموزش مهارت‌ و خدمات امداد و کمک‌های اولیه ارائه و ۳۱ هزار و ۱۱ مسافر نوروزی را به نقاط ایمن (اماکن فرهنگی، سیاحتی، تفریحی، ساحلی و عمومی) راهنمایی کردند.

به گفته رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر، در مدت اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی، ۸۷۰۸ کودک از فضای دوستدار کودک بهره‌مند شده، ۳۳۱۹ نفر به خیمه‌های نماز مراجعه کردند و ۱۰ هزار و ۹۹۸ مسافر نیز به یادوراه رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ دعوت شدند.

گلفشان با بیان اینکه ۷۳۵۴ نفر در پویش بهرفت این سازمان مشارکت و از طرح حمایت کرده‌اند، اظهارکرد: در مجموع در چهار روز ابتدایی اجرای طرح، ۹۹ هزار و ۸۲۵ مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه هلال‌احمر بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.