۱۳ کشته و ۵۰ زخمی در انفجارهای بغداد

به گفته منابع بیمارستانی سه انفجار در داخل و حومه بغداد روز پنجشنبه سیزده کشته و بیش از پنجاه زخمی برجا گذاشت.
به گزارش مونیتورینگ اخبارخارجی واحد مرکزی خبر، این انفجارها تازه ترین موج حملات در عراق است که موجب افزایش نگرانی درباره بازگشت خشونت های فرقه ای به این کشور شده است.
انفجار خودروی بمبگذاری شده در تاجی واقع در بیست کیلومتری شمال بغداد، چهار کشته و بیست زخمی برجا گذاشت. هدف این بمب یک ساختمان مسکونی بود و موجب خسارت گسترده آن شد.
مردی که در محل حضور داشت گفت دو انفجار نخست در فاصله سه دقیقه از یکدیگر روی داد. نخستین انفجار ده دقیقه به پنج بامداد روی داد و پس از ان در فاصله کمتر از ده دقیقه دو انفجار دیگر روی داد. ما واحد خنثی سازی بمب را در جریان این مسئله قرار دادیم و آنها گفتند خیلی زود خود را به محل خواهد رساند اما یک ساعت و نیم بعد در محل حاضر شدند. همچنین به این علت که آمبولانس نیامد خود زخمیان را به بیمارستان منتقل کردیم.
در پر تلفات ترین انفجار روز پنجشنبه دستکم هشت نفر کشته و سی نفر زخمی شدند. این انفجار براثر انفجار یک خودروی بمبگذاری شده روی داد که در ورودی بازاری در یک محل شیعه نشین در بغداد منفجر شد. همچنین براثر انفجار یک بمب کنار جاده ای در یکی دیگر از مناطق شیعه نشین بغداد یک نفر کشته شد و پنج نفر زخمی شدند.

۴۹۴۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.